WE XDm - Hölster.
Re: WE XDm - Hölster.
Har beställt hem Serpa för XDM och för XDM Compact (3.8), återkommer då jag testat dom 

XDm serpa?
Vart!? Måste veta, hittar bara XD hölster.
Vart!? Måste veta, hittar bara XD hölster.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
XD hölsterna ska fungera bra med XDM....när det gäller riktiga pistoler alltså, men alla vet ju vid det här laget att det innebär ju inte att det fungerar med AS pistoler därför beställde jag hem två hölster från Blackhawk för att testa. Tänkte att en ÅF kunde offra sig och kolla den här gången 

Passar dom så köper jag gärna det ena. 

Aah, men då var det som jag trodde.
Hojta till när du vet.
Hojta till när du vet.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Självklart får ni veta, kommer däremot att ta ca 2,5 vecka då vi tog dom från USA.
Fick hem hölstret till XDM Compact idag (Serpa) och det fungerade riktigt bra med XDM 3.8 (WE)...nu väntar vi bara på hölstret till storebror 

Jag köpte mig en riktigt XDM pistolväska från Sprinfgield nydligen och det följde då med hölster och magasinhållare, fungerar klockrent med både WE 3.8, WE4.5 och TM XDM 4.5, så det är nog safe att köra RS grejer till dessa, storlek .40 S&W.

Kommer ni ta hem SERPA's till försäljning eller är det enbart för eget bruk?Magne skrev:Fick hem hölstret till XDM Compact idag (Serpa) och det fungerade riktigt bra med XDM 3.8 (WE)...nu väntar vi bara på hölstret till storebror

Nu när vi vet att dom fungerar så kommer vi att ta hem till vårt lager för försäljning