WE XDm - Hölster.

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
Magne

Re: WE XDm - Hölster.

Inlägg av Magne »

Har beställt hem Serpa för XDM och för XDM Compact (3.8), återkommer då jag testat dom :D

Packe

Inlägg av Packe »

XDm serpa?

Vart!? Måste veta, hittar bara XD hölster.
Min Affärsredovisning

ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story

Magne

Inlägg av Magne »

XD hölsterna ska fungera bra med XDM....när det gäller riktiga pistoler alltså, men alla vet ju vid det här laget att det innebär ju inte att det fungerar med AS pistoler därför beställde jag hem två hölster från Blackhawk för att testa. Tänkte att en ÅF kunde offra sig och kolla den här gången :D

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

Passar dom så köper jag gärna det ena. ;)

Packe

Inlägg av Packe »

Aah, men då var det som jag trodde.

Hojta till när du vet.
Min Affärsredovisning

ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story

Magne

Inlägg av Magne »

Självklart får ni veta, kommer däremot att ta ca 2,5 vecka då vi tog dom från USA.

Magne

Inlägg av Magne »

Fick hem hölstret till XDM Compact idag (Serpa) och det fungerade riktigt bra med XDM 3.8 (WE)...nu väntar vi bara på hölstret till storebror :)

NonEx

Inlägg av NonEx »

Jag köpte mig en riktigt XDM pistolväska från Sprinfgield nydligen och det följde då med hölster och magasinhållare, fungerar klockrent med både WE 3.8, WE4.5 och TM XDM 4.5, så det är nog safe att köra RS grejer till dessa, storlek .40 S&W.

Bild

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

Magne skrev:Fick hem hölstret till XDM Compact idag (Serpa) och det fungerade riktigt bra med XDM 3.8 (WE)...nu väntar vi bara på hölstret till storebror :)
Kommer ni ta hem SERPA's till försäljning eller är det enbart för eget bruk? :)

Magne

Inlägg av Magne »

Nu när vi vet att dom fungerar så kommer vi att ta hem till vårt lager för försäljning :D

Skriv svar