Tjo!
Lyckades läsa mig till att det finns vissa pistoler (eller magasin till pistoler) som tål att man använder en Co2-adapter till att fylla på magasinen istället för green gas. Stämmer detta och kan någon i så fall länka några exempel på sådana pistoler? Gärna m9-stil då de faller mig i smaken
Njaue, det där med att ladda gasmagasin med CO2 brukar inte bli så bra. Gaserna "kommer in på fel sätt" (jobbat natt, sovit 3 timmar, groggy!) i gasmagasinet och du får ut väldigt begränsat med skott på det sättet.
Tack för svar! Så det man då borde göra om man vill ha båda delarna är helt enkelt att köpa en pistol och sedan olika magasin för olika väderförhålkanden? Polarnas GBB funkar ju inget vidare i kallare väder.
Det bör vara en pistol som är gjord för Co2 då trycket är betydligt högre hos denna gas. Ifall du är intresserad av M9 modeller så kanske denna kan vara något?
Jag såg också denna. Den har även en rail under som är precis vad jag är ute efter. Går det att köpa till ljuddämpare till den från vapenbutiken? Inte viktigt men hade varit nice
Den kommer inte med trådad pipa som standard så du kan inte sätta dämpare på den. Du för köpa en KJW M9 trådad ytterpipa då, udnra om inte BegadiShop har den.