Köpte nyligen en Snow Wolf M24 med kikarsikte och bipod från ehobbyasia.com. Efter jag testat skjuta den blev jag ganska besviken. På ca 30m drar kulorna iväg 50-80cm nästan alltid åt höger.
Sen verkar det som att kikarsiktet inte alls reagerar på inställningarna. Har jämfört med orginal "JG G3" och "KingArms M4" så har M24:an inte alls någon bättre precison.
Kanske inte ska förvänta mig något annat, men hade varit intressant att höra vad ni tror?
Snow Wolf M24 Funderingar
Re: Snow Wolf M24 Funderingar
Kanske en dum fråga, men har du testat att rengöra innerpipan? När kulorna drar i sidled brukar boven vara skit i innerpipan.
Vad har bössan din för utgångshastighet och vilken tyngd har kulorna du använder? En bra investering är en precpipa och ett nytt hopgummi, då detta gör under för precisionen.
Vad har bössan din för utgångshastighet och vilken tyngd har kulorna du använder? En bra investering är en precpipa och ett nytt hopgummi, då detta gör under för precisionen.

"We're surrounded. That simplifies things."
Re: Snow Wolf M24 Funderingar
Körde med 0,25g guarder kulor. Utgångshastigheten är 137 m/s enligt tillverkaren. Ska testa att rengöra pipan.