Snow Wolf M24 Funderingar

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
flugstark

Snow Wolf M24 Funderingar

Inlägg av flugstark »

Köpte nyligen en Snow Wolf M24 med kikarsikte och bipod från ehobbyasia.com. Efter jag testat skjuta den blev jag ganska besviken. På ca 30m drar kulorna iväg 50-80cm nästan alltid åt höger.
Sen verkar det som att kikarsiktet inte alls reagerar på inställningarna. Har jämfört med orginal "JG G3" och "KingArms M4" så har M24:an inte alls någon bättre precison.
Kanske inte ska förvänta mig något annat, men hade varit intressant att höra vad ni tror?

Namboy

Re: Snow Wolf M24 Funderingar

Inlägg av Namboy »

Kanske en dum fråga, men har du testat att rengöra innerpipan? När kulorna drar i sidled brukar boven vara skit i innerpipan.

Vad har bössan din för utgångshastighet och vilken tyngd har kulorna du använder? En bra investering är en precpipa och ett nytt hopgummi, då detta gör under för precisionen. :)
"We're surrounded. That simplifies things."

flugstark

Re: Snow Wolf M24 Funderingar

Inlägg av flugstark »

Körde med 0,25g guarder kulor. Utgångshastigheten är 137 m/s enligt tillverkaren. Ska testa att rengöra pipan.

Skriv svar