Airsoftboden

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Lolzer

Airsoftboden

Inlägg av Lolzer »

Hej!
Tycker att alla borde regga sig på http://www.airsoftboden.se/, det är ett socialt nätverk för airsoftare som är under uppbyggnad. Jag är inte den som utvecklar sidan, tyckte bara att jag skulle promota den lite ;)
"On my command, unleash hell!"

--Min Presentation--
--Affärsredovisning--

Lajjvo

Re: Airsoftboden

Inlägg av Lajjvo »

www.airsoftsverige.com är också ett socialt nätverk för airsoftare.

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Den andra har ju ett lite snyggare ui måste jag ju säga.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

ohman

Inlägg av ohman »

Jag ser snarare Airsoftboden som ett komplement till AirsoftSverige. Här på AS så diskuterar man, Airsoftboden är (kommer bli?) ett eminent ställe för att promota/signa för spel.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Schultz

Inlägg av Schultz »

fruktansvärt buggig sida när det handlar om bilduppladdning. taggar försvinner och det tar flera minuter innan bilder tas bort och liknande.
just nu skräp men kan säkert funka bra i framtiden
ODA 727
PTW User

Mina affärsredovisningar

zEkalizer

Inlägg av zEkalizer »

Hej! Vad kul att ni tycker om det :) Yes det är ett evenemangssystem nu i början.
Det är jag som utvecklar det så beskriv gärna vad som krånglar så ska jag rätta till det så fort som möjligt. Jag vet att uppdateringen av flödet går lite sakta men det ska bli snabbare snart
Skicka meddelande till Admin på airsoftboden. Det är också bra om jag får reda på vilka funktioner jag ska prioritera när jag bygger vidare.
Senast redigerad av 1 zEkalizer, redigerad totalt 0 gånger.

Mason

Inlägg av Mason »

Kan ni inte joina projektet Airsoftsverige V.7 och försöka överföra era idéer och energi hit?

Ju mer som händer på ett och samma ställe desto bättre för hobbyn

Kether
Admin

Inlägg av Kether »

Nej, men varför det? Det är väl grymt med 4-5 olika forum och siter man måste besöka för att få koll på hela hobbyn. ;)

Obs... Ironi...

Ja, lite synd är det väl att folk inte känner att man kan bidra till AirsoftSverige siten istället för att skapa eget. Men man kan väl förstå tjusningen i att vara huvudansvarig och kunna bestämma själv över hur det ska se ut och fungera.

Reggade mig iaf på Airsoftboden. Såg rätt intressant ut och kan nog bli bra. Lite rörigt nu i början med lite dålig möjlighet att indexera och sortera bilder tex.

Känner också att evenemangslistan kan bli väldigt lång och oöverskådlig om den inte får en sorteringsfunktion.

zEkalizer

Inlägg av zEkalizer »

Jo det är rätt utspritt med alla bloggar, forum och facebook sidor. Det är det jag ska försöka synca ihop. Så om man te.x. anmäler sig på ett evenamng på facebook så syncas det med deltagar listan på Airsoftboden, samma sak med inlägg på facebook. Sen ska man kunna prenumerera på olika bloggar och gemensamt kommentera dem på Airsoftboden.
...etc..etc
Kom gärna med fler ideer!

...men först ska jag puttsa till det som redan är byggt =)

ministry

Inlägg av ministry »

Jag trodde det var en regional sida för airsoft i Boden-trakten.
Hade det inte varit bättre att arbeta in dina funktioner i Airsoftsverige? Jag tror inte att jag är den enda som inte orkar surfa på tusen olika sidor för information som finns på en...
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Skriv svar