Tandskydd
Re: Tandskydd
Du behöver inget tandskydd för den nedre tandraden, tro mig.
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
They who dine on lost souls know only hunger
Tack för tipset om tandskydden Grape!
La en beställning direkt.
La en beställning direkt.

okej jag känner mig lite dum när jag testa att le och sånt och märkte att det var hud ivägen för dom nedre
men iaf tack!

Är det någon som har testad skydden från Tandskydd.com något mer ännu? Jag känner mig aningen skeptisk till om dom är så revolutionerande praktiska, speciellt till det priset. Enligt min erfarenhet handlar det mer om att lära sig prata med tandskydd i munnen, och att döma av instruktionsvideon pratar inte ungen bättre med det tandskyddet än vad jag gör med någon av alla dom tandskydd som passerat genom åren.
Jag skulle rekommendera http://www.kenka.se/skydd/tandskydd.html. Riktigt smidigt tandskydd som sitter helt perfekt och som man aldrig riskerar att tappa. Går bra att prata med efter lite övande (man låter ju fortfarande som att man fått en stroke, men man är definitivt begriplig) och det är inte några problem att dricka med det heller.
Och det är billigt.
Jag skulle rekommendera http://www.kenka.se/skydd/tandskydd.html. Riktigt smidigt tandskydd som sitter helt perfekt och som man aldrig riskerar att tappa. Går bra att prata med efter lite övande (man låter ju fortfarande som att man fått en stroke, men man är definitivt begriplig) och det är inte några problem att dricka med det heller.
Och det är billigt.
99 kronor är dyrt hatthe... Har du aldrig varit på budo nord? 

Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?
stadiums genomskinliga tandskydd duger helt, har fått två tänder sabbade innan jag skaffade det här, har fått träffar på munnen som skyddet har tagit och min tandläkarräkning är inte så dyr längre 

RPK user
Вы видели мою гранату?
Вы видели мою гранату?
Men jag har plasttand i underkäken, mindre sannolikt?Acepalm skrev:Du behöver inget tandskydd för den nedre tandraden, tro mig.
Kanske men inte omöjligt.
Om du söker det här jobbet med allt det innebär för den lönen uppvisar du ett bristande omdöme som gör dig direkt olämplig för anställning. Citerar ur Hr. Morgonsurs blogg.
Hur menar du?
Nedre tandraden hamnar bakom underläppen då du har ett tandskydd uppe, prova låtsas att du har en snus i, lycka till att få fram underkäkens tänder
Nedre tandraden hamnar bakom underläppen då du har ett tandskydd uppe, prova låtsas att du har en snus i, lycka till att få fram underkäkens tänder

-GU06
They who dine on lost souls know only hunger
vill man kan man ju ta ett tandskydd och ha på den nedra raden också.
jag brukar bara hålla munnen stängd...

jag brukar bara hålla munnen stängd...

Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
Haha jodå, men i viss mån får man ju vad man betalar för ;P tycker att dom billiga Fighter-tandskydden budo&fitness har både sitter dåligt, blir på tog för hårda och är allmänt obekväma. Kenka-tandskydden slutar man tänka på efter ett tag. Dom gjuter man mer efter tänderna än bara formar/pressar som med "vanliga" tandskydd.harlekin skrev:99 kronor är dyrt hatthe... Har du aldrig varit på budo nord?