Colt M4 FFH Cybergun- moddish?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Mixe

Colt M4 FFH Cybergun- moddish?

Inlägg av Mixe »

http://www.cybergun.com/produits/gamme- ... f-f-h.html

Fått chansen att köpa en billigt, men undrar. Jag läser en massa dret om Cybergun, det mesta marknadspolitiskt och affärsmoraliskt tveksamt. Så jag skulle inte köpa ett nytt vapen från dem, men det här är begagnat. Det jag undrar är: hur är kvalitén internt? Hur är moddningsmöjligheterna? Kommer det att vara lätt att byta till R.I.S och ändra internals, eller kommer den ha helt egna konstiga lösningar och svårfunna reservdelar?
Och hur är originalkvaliteten? Den kostar ändå nära 5000 kr ny. Jag veeeeet att Cybergun är as och borde marineras i saltsyra och stekas levande och allt det där, men är den här bössan av dålig kvalitet, as eller inte?

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001

Re: Colt M4 FFH Cybergun- moddish?

Inlägg av Twist »

De tillverkar inget utan sätter bara sitt namn på diverse kinabössor. Det borde inte vara några problem att bygga vidare på den där. Det är nog en JG eller liknande.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Mixe

Inlägg av Mixe »

Haha, ja det var ord och inga visor. En JG med en Coltstämpel på. D'accord. Jag hittar ett annat köp. Tack för varningen.

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Får du den beggat och billigt så skadar det ju inte ;)
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001

Inlägg av Twist »

Det verkar som om iaf vissa Cybergun M4:or är rebrandade DBoys och DBoys är ju inte så dumma. Priset ska vara rätt bara.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Skriv svar