Fick grejerna i måndags, men fick för små fästen till siktet då det tar i railen :\ Mailade dem om det.
Magasinmässigt kan jag inte påstå att jag är nljd med hi-capet jag fick till då det matar lite knepigt så med lite tur kommer väl g&g's kortisar funka bra med lite tejpning. Maggen vet jag inte när de kommer tyvärr.
Ser att det var ett tag sen denna tråd användes men lånar den snabbt i hopp om svar!
Beställde mig en sr25 för inte allt för länge sen funkar utmärkt! Beställde två "långa" midcap som sitter gudomligt i bössan, beställde även två korta men nu när jag fått mina korta går dom inte in i ordentligt, klickar inte till och kan alltså dra ut maggen utan att trycka på magrelesen.
Så min fråga är om någon haft samma problem som jag eller och om ni haft det hur löste ni det?
*från ett okunnigt öga* ser det ut som att man bara simpelt skulle kunna slipa ner en bit på toppen men känns dumt att chansa!
Tjenare tänkte kolla om det är någon som sitter på ett gäng SR25 PMAGs som dom inte använder? I sådana fall är jag väldigt intresserad av att köpa dom! Hojta gärna till!
Och @kungconny det blir nog lättare för folk att svara om du skriver märke/modell av bössan samt maggen