Hjälp med uppgradering av M16

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
TwinkleDew

Re: Hjälp med uppgradering av M16

Inlägg av TwinkleDew »

V2 boxen är lite lättare a få ihop än v3 tycker jag. I och med avtryckaren. Dock så avskyr jag resten av AR-konstruktionen. Mekardrömmen enligt mej är ju aug utan tvekan. Två skruvar, sen har du gearboxen i handen. Men be om hjälp första gången i vilket fall.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

SgtSnipinCat

Inlägg av SgtSnipinCat »

okej tack! :) inget annat behövs bytas ut om man sätter in dessa delar? tänkte ifall något går sönder för att de nya är för starkt.

MVH
Bruhn

kimjoh560

Re: Sv: Hjälp med uppgradering av M16

Inlägg av kimjoh560 »

Ingen törs nog svara på det. Det finns inga garantier för att något håller i en AEG. En del billiga (typ kinakloner) vapen bara går och går år efter år. För andra rasar samma bössan första spelet.
Lgt. Skalptagare

SgtSnipinCat

Inlägg av SgtSnipinCat »

Jo de e klart men tänkte så det inte vart för starkt så något går sönder på en gång. Skulle vilja att de håller ett par månader åtminstone.

MVH
Bruhn

Nixon

Inlägg av Nixon »

Det finns inga säkra trim. Men säkert är att ju högre man går desto mer stressar man delarna.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

ohman

Inlägg av ohman »

Jag kör 120 fjädern i min SRC och det har hittills inte uppstått något synligt slitage. Visserligen
har det inte gått mer än 2-3000 boll genom den än. Men generellt sett så är det bra skit i gen III boxarna. Du borde inte behöva oroa dig allt för mycket.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001

Inlägg av Twist »

120-fjäder brukar inte vara några problem i dagens bössor men man ska vara medveten om att allt kan gå sönder. Det finns aldrig några garantier. Det enda som är helt säkert är att när man ökar belastningen på delarna (fjäderbyte, höjd ROF etc) ökar också risken för att något går sönder och att det händer tidigare.

Flyttar tråden till Nybörjare pga frågans art.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Skriv svar