Hjälp ang val av 1911
Re: Hjälp ang val av 1911
Skjuter antagligen för hårt för cqb då.
Men tänkte skaffa co2 mag till nästa vinte så den kan änvändas då med, nu är ju planen att börja använda den vid våren.
Men tänkte skaffa co2 mag till nästa vinte så den kan änvändas då med, nu är ju planen att börja använda den vid våren.
Jag vill inte förvirra dig med ytterligare en pistol, men har du tittat på KWC's m1911a1? Den körs med Co2 och ska chrona runt 100m/s (alltid bäst att kolla själv). Den saknar även den skitfula klossen
under magasinen som de flesta Co2-drivna 1911:or har! Enda nackdelen är att extra magasin är lite svårare att hitta.
Länk: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=3755
under magasinen som de flesta Co2-drivna 1911:or har! Enda nackdelen är att extra magasin är lite svårare att hitta.
Länk: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=3755
"We're surrounded. That simplifies things."
Har redan köpt en Kjw
men har även kollat på Kwc och enda anledningen att jag inte valde den är man kan bara få tag på mag utomlands till den.

-
Tack Namboy...tack...nu måste jag ha en sån! 
Och klossen ÄR skitful

Och klossen ÄR skitful

Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3
Fan, det missade jag! Skriv gärna några rader om vad du tycker om pickadollen när du använt den ett tag.
@Tako: Man gör vad man kan.

@Tako: Man gör vad man kan.

"We're surrounded. That simplifies things."
Krev det också ^^ haha men ska försöka göra en lite recension att ladda upp.
-
Uppdatering!
Jag har nu även en KWC M1911A1 CO2. Det är den coolaste M1911:an hittills.
I rumstemperatur tar den nätt och jämnt 6 hela maggladdningar på en CO2-patron. När jag sköt med den i skogen och det var ca 8 grader varmt gick det däremot 3-4 laddningar på en CO2-patron...men det tycker jag duger helt OK.
De första två skotten gör 105m/s, sen går den ner till lite under hundra efter 5-6 skott...och magasinen får precis plats i de gamla WWII-poucharna!!!
Kort och gott:
En jäfvligt bra pistol! Bra kick, bra vikt/feel och med 0.25-ammo når du lätt 20m. Det finns bara EN grej som är lite fjantig: Trademarks är målade på med vit färg. Ska sandpappra bort dem omgående, man kan inte ha vita trademarks på ett vapen!
Jag har nu även en KWC M1911A1 CO2. Det är den coolaste M1911:an hittills.
I rumstemperatur tar den nätt och jämnt 6 hela maggladdningar på en CO2-patron. När jag sköt med den i skogen och det var ca 8 grader varmt gick det däremot 3-4 laddningar på en CO2-patron...men det tycker jag duger helt OK.
De första två skotten gör 105m/s, sen går den ner till lite under hundra efter 5-6 skott...och magasinen får precis plats i de gamla WWII-poucharna!!!
Kort och gott:
En jäfvligt bra pistol! Bra kick, bra vikt/feel och med 0.25-ammo når du lätt 20m. Det finns bara EN grej som är lite fjantig: Trademarks är målade på med vit färg. Ska sandpappra bort dem omgående, man kan inte ha vita trademarks på ett vapen!
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3
Vet att du redan köpt pistol men tänkte bara tipsa framtida tittare på denna http://www.cyberphoto.se/info.php?article=3755 jag har den i luftpistol variant och den är helt gudomlig 
Såg nu att Takolander tipsade om denna också, men iallafall den är helt underbar och mantlingen på pistolen känns som the real deal

Såg nu att Takolander tipsade om denna också, men iallafall den är helt underbar och mantlingen på pistolen känns som the real deal

"-Poor man wanna be rich, rich men wanna be king, and a king aint satisfied till he rules everything"
"- Never compromise, not even in the face of Armageddon"
"- Never compromise, not even in the face of Armageddon"
+1 på ovan, KWC 1911 är förvånansvärt awesome!
-
Jag har endast köpt en pistol under min airsoftkarriär och det är en KWC M1911A1 som drivs av CO2. Denna pistol höjer jag till gudarna! För mig finns det ingen annan M1911 att rekommendera. Har alltid kronat högst 104m/s när jag testat, även när patronen var nyinsatt.
Pros:
+ Kicken i denna pistol är skön som faaan. Har jämfört med andra pickor och gas känns bara mesigt när man är van vid denna pistol.
+ Precisionen är förvånansvärt bra.
+ Snygg finish och bra tyngd
+ En patron räcker till ungefär 3-4 omladdningar
+ Funkat bra i alla väder för mig, bättre i sommarväder såklart
Cons:
- Svårt att hitta extramagasin till den, dock behöver du inte det om det ska vara en backup grej
- Kicken kan vara till nackdel OM du mest är ute efter bra precision. Kicken gör det såklart svårare att sikta rätt mellan skotten!
LÄNK till där jag köpte den, den va dock billigare innan (ett till bevis på att den är bra och omtyckt??)
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=3755
Pros:
+ Kicken i denna pistol är skön som faaan. Har jämfört med andra pickor och gas känns bara mesigt när man är van vid denna pistol.
+ Precisionen är förvånansvärt bra.
+ Snygg finish och bra tyngd
+ En patron räcker till ungefär 3-4 omladdningar
+ Funkat bra i alla väder för mig, bättre i sommarväder såklart
Cons:
- Svårt att hitta extramagasin till den, dock behöver du inte det om det ska vara en backup grej
- Kicken kan vara till nackdel OM du mest är ute efter bra precision. Kicken gör det såklart svårare att sikta rätt mellan skotten!
LÄNK till där jag köpte den, den va dock billigare innan (ett till bevis på att den är bra och omtyckt??)
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=3755
Mina affärsredovisningar
Airsoft är helt enkelt det fetaste FPS-spelet ever! Sen har det rätt bra grafik också.
Airsoft är helt enkelt det fetaste FPS-spelet ever! Sen har det rätt bra grafik också.