Vilken är den bästa airsoft g36an?
-
Re: Vilken är den bästa airsoft g36an?
Tokyo Maruis G36C är extremt plastig, och även om den håller hyfsat skulle jag inte köpa den i dagsläget; I alla fall inte ny. I princip samtliga G36:or är bättre än den, både till pris och kvalitet. Får du den billigt med många magasin finns det värre köp, men ska du köpa nytt är Umarex eller JG att rekommendera.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
-
TM? Att de har bra internt är i princip en myt. Tro mig, sätter du en 80-fjäder i din JG så lär den rulla på bra mycket längre. Dessutom är tokyo maruis vapen externt typ 100% plast.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
CA, SRC och Umarex vinner i min bok. Vill man ha billigt + kvalité så är SRC Gen III en vinnare. Trimmad direkt från lådan, bolt i metall och kropp i komposit. http://www.rodastjarnan.com/airsoft/src ... n-iii-8983
JG i all ära, men för min del så har SRC gått om JG's då de bara kostar ett fåtal hundralappar extra. Det tråkiga med JG är plastkroppen, med en SRC så slipper man oroa sig för sånt.
JG i all ära, men för min del så har SRC gått om JG's då de bara kostar ett fåtal hundralappar extra. Det tråkiga med JG är plastkroppen, med en SRC så slipper man oroa sig för sånt.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
Håller med de andra, själv köpte jag min från Ehobby asia och jag är riktigt nöjd med den.
http://shop.ehobbyasia.com/umarex-handk ... black.html
http://shop.ehobbyasia.com/umarex-handk ... black.html
-
Kan jag få tag på en umarex g36cv i sverige?
Som sagt, om du inte vill importera själv så kan du alltid prata med Adam på Vapenbutiken. De importerar åt dig om du så önskar, så leta upp den med bästa möjliga pris, skicka länken till Adam, få ett prisförslag, shoppa på! 
Här har du ett par varianter:
G36CV Dark Earth
G36CV Black
Annars finns de säkerligen på wgc, ehobby eller airsoftglobal mfl.

Här har du ett par varianter:
G36CV Dark Earth
G36CV Black
Annars finns de säkerligen på wgc, ehobby eller airsoftglobal mfl.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
Det finns en affär som har den, men där är den så dyrt prissatt så jag inte vill vara delaktig i att stödja deras överpriser.Joddlar Bent skrev:Kan jag få tag på en umarex g36cv i sverige?
Kontakta Vapenbutiken så tar de in åt dig, till vettiga priser. Det skrev jag redan tidigare i tråden. Allt du behöver göra är att skicka ett mail och sedan vänta.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
-
Insåg att jag ställde en dum sista fråga, men tack för svaren, det blir vapenbutiken