Vad tror ni om denna replika på en LBT 6094A
Re: Vad tror ni om denna replika på en LBT 6094A
Räkna med pris+ frakt x 1,285, så har du en rätt god uppfattning av totalpriset.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Hmm okej.
16 januari 2013, 17:42:
Jag är ju mest trygg i att ska inomlands så vad tycker ni om denna jag menar det står inte märke eller vad den är gjord av men det är en ciras kopia som vad jag vet många amerikanska styrkor använder eller?
Mvh
http://www.rodastjarnan.com/stridsutrus ... e-tan-9577
16 januari 2013, 17:42:
Jag är ju mest trygg i att ska inomlands så vad tycker ni om denna jag menar det står inte märke eller vad den är gjord av men det är en ciras kopia som vad jag vet många amerikanska styrkor använder eller?
Mvh
http://www.rodastjarnan.com/stridsutrus ... e-tan-9577
-
Kör på Flyye, du kommer inte att ångra dig. Jag har gjort lite över 100 köp utomlands och enda gången det strulat så var det efter att paketet kommit till Sverige. Du har inget att oroa dig för.
The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
-Task Force Insomnia
Okej jag är ju igentligen mest kär i 6094 så får det bli jag skaffar den imorgon tack för all hjälp 
Mvh

Mvh
-
Och kom ihåg, tan/khaki samt Multicam är nog det som passar till flest kit om du eventuellt vill bygga något sådant. Köper du den dessutom från ShooterCB så får du den senaste, uppdaterade versionen som liknar den nya LBTn.
The Ammunition Magician
-Task Force Insomnia
-Task Force Insomnia
Det är alltid ett plus
Tack igen