WE Glock 18c - Manteln går inte hela vägen tillbaka

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
Myt4z

Re: WE Glock 18c - Manteln går inte hela vägen tillbaka

Inlägg av Myt4z »

Ganska vanligt på WE Glock 18 att nozzlen ger upp fort. Hände på min också och då var det likadant problem som du beskrivit. Fick dock nytt av d-gear utan extra kostnad. Det kallas bra service:)

Förutsatt att det var hos d-gear du köpte den obv :)

rasalhauge

Inlägg av rasalhauge »

Myt4z skrev:Ganska vanligt på WE Glock 18 att nozzlen ger upp fort. Hände på min också och då var det likadant problem som du beskrivit. Fick dock nytt av d-gear utan extra kostnad. Det kallas bra service:)

Förutsatt att det var hos d-gear du köpte den obv :)
Såg det nu när jag kollade runt lite på nätet, ett skott känns dock lite i kräsnaste laget. Hade i och för sig tänkt byta ut det mesta på den ändå, så det kvittar egentligen. Det här får bli mitt vårprojekt=) Köpte den på Airsoftbutiken, så jag får kolla med dem om de har någon reservnozzle på lager=)
Septicemia skrev:Allright, då vet vi vad felet är iaf. Återkom gärna om du hittar någon förstärkt nozzle.
Absolut, jag drar iväg ett pm om jag hittar någon=)

Omegamortis

Inlägg av Omegamortis »

Skriv i tråden om du hittar något, utifall någon annan vill veta :)

ADAM

Inlägg av ADAM »

rasalhauge skrev:Du råkar inte veta om det finns någon butik här i Sverige som säljer enhanced nozzle?
Jag gör det: http://www.vapenbutiken.com/?p=4&id=13376
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss

rasalhauge

Inlägg av rasalhauge »

Helt underbart, ska lägga en beställning på den snarast. Hur ser det ut på importfronten för er del numera? Testade den för lite drygt en månad sedan, men fick ingen offert tillbaka. Jag kan dock mycket väl ha gjort fel=)

ADAM

Inlägg av ADAM »

Direktimporten har varit vilande pga fokus på andra projekt (banan) men det kommer hända spännande saker i vinter :)
Stödmedlem i PanzerFaust

Whopper

Inlägg av Whopper »

Passar den där i WE glock 18c gen 4? Är ej haj på pistoler så vet inte om det finns massa olika WE glock 18c generationer. Bra att veta när min ryker, vilket det låter som om den kommer att göra så småningom :?

ADAM

Inlägg av ADAM »

Den passar i alla Glocks som är TM-kompatibla. Jag har tyvärr ingen gen4 inne just nu men om du (eller någon annan) har en gen4 är ni välkomna att ta med den och komma förbi butiken för att testa. Jag lånar gladeligen ut ett exemplar för test.
Stödmedlem i PanzerFaust

rasalhauge

Inlägg av rasalhauge »

Adam, jag lade en beställning på den som du länkade till men råkade istället beställa en loading muzzle till G17. Det var dock lite tur i oturen eftersom att jag då vart tvungen att ringa till er för att ändra orden.
Enligt en av era anställda (uppfattade tyvärr inte hans namn) så passar INTE den här loading muzzlen till WE:s G18c utan endast till Maruis. Kände att det kanske var bra att vidarebefordra den uppgiften så att inte folk råkar beställa något som sen inte passar.

Whopper

Inlägg av Whopper »

Ok det var bra att veta, inga problem med min ännu men har bara skjutit runt 400kulor med den.

Skriv svar