Söker hjälp med trött bössa!

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Snöhäst

Re: Söker hjälp med trött bössa!

Inlägg av Snöhäst »

Mycket svårt att guida dig igenom grejer när du inte kan posta bilder ;)

Men de är bara att skruva som fasiken! Man behöver ju tvunget inte bli klar med bössan samma dag som man öppnat den första gången man gör de :D
Själv börja jag skruva i polares bössor innan jag gjorde de i min egna, fan mycke mindre risk att min bössa skulle gå sönder då ;)
De svider när jag kissar.

Cleaner

Inlägg av Cleaner »

@Snöhäst

Håller med, men det framgick inte i hans text om han var villig att börja mecka, tänkte mer att han lämnade in den nu, får det åtgärdat och sedan i framtiden meckar när det behövs ;)
Prickskytt

Snöhäst

Inlägg av Snöhäst »

hehe, han har ju redan börjat! nu kan han inte ge upp! :lol:

Savagemessiah

Inlägg av Savagemessiah »

Haha ja jag ska minsann fixa detta! ska försöka fixa fram en kamera på något vis, tycker att fjädern ser helskum ut, typ som att nån jävel har slitit i den, den är alltså jäkligt spänd.. Rätta mig om jag har fel, men ska fjädern verkligen vara lika lång som hela gearboxen?

Edit:

Glöm det, Skruvade ihop Gearboxen igen och testade. ingenting.. nu lägger jag ner detta! får väl skicka iväg skiten till nån som kan detta :P Tack så mycket för all hjälp :)

veduren

Inlägg av veduren »

Jag måste bara få fråga...

Varför testade du inte bara med ett annat batteri innan du börjat pilla med bössan?!?

Eller har du testat med ett annat batteri? Det framgår inte i texten.

Känns att det är hur logiskt som hellst att om batteriet är trasigt så spelar det ingen roll vad du gör med bössan.

Snöhäst

Inlägg av Snöhäst »

Jag kunde ställt upp med att fixa bössan... Men känns samtidigt onödigt/taskigt då det antagligen är så lätt som att batteriet är paj elr nåt annat simpelt. O frakt o skit går ändå på runt 150kr... :?

Frost

Inlägg av Frost »

Jag har pm:at honom om han skulle vilja ha hjälp.
Bor ca 2 mil från honom.
Så får han vara med och fixa den.
Det var så jag lärde mig det.

Welle

Inlägg av Welle »

Snubben har en ca, ca motorer av äldre modell är skitsvaga och dom "hackar" inte. Det är antingen motorn som är slut eller batteriet som är för svagt.

Varför testade du inte ett annat batteri?? Det var flera som påpekade detta. 8-)
Lite finare, lite bättre

Savagemessiah

Inlägg av Savagemessiah »

Jag vet inte! haha.. jag var väl otålig och ville försöka fixa det själv :P Dock slutade det med att allt bara blev värre! Nåväl, snälla herr Frost kanske hjälper mig med gearboxen så att jag iallafall kommer tillbaks till ruta ett, då ska jag försöka med ett annat batteri! Typiskt när jag väntade på ett nytt magasin :roll:

Skriv svar