AK5 Airsoft
Re: AK5 Airsoft
Man blir ju faktiskt riktigt sugen på denna pjäs.
“I’m a firm believer that there’s plenty of problems that can be solved with an M1A1 battle tank”
Min Affärer
Min Affärer
-
Testskjutning på Roligt.nu unboxing event.
http://www.youtube.com/watch?v=YNnJ609A ... e=youtu.be
Fler bilder:

Under kategorin; nej jag kunde inte låta bli....

http://www.youtube.com/watch?v=YNnJ609A ... e=youtu.be
Fler bilder:

Under kategorin; nej jag kunde inte låta bli....

LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
-
Det var då något alldeles jävligt vad sugen man är på att impulsköpa den här och skicka in ett par 90K för Crye-moddning...
The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Hej .Är det någon som har fått sin AK5C från airsoftbutiken,av dom som beställde där???
-
förbannade december å vara ekonomi dödare... Hade det inte varit för julen så hade man kastat iväg en beställning.
Delskapare av Airsoftpodden
Tog mig friheten att skicka en förfrågan till Airsoftbutiken angående när vi som köpt vapnet via dem kan räkna med att ha det i näven, samt på vilket sett de tänkt kompensera oss, då de inte kunnat hålla vad de lovat. Av svaret att döma kommer vi tydligen få vänta till nästa år:thule skrev:Hej .Är det någon som har fått sin AK5C från airsoftbutiken,av dom som beställde där???
Hejsan
Vi hoppades att den skulle kommit in redan i mitten av månaden men vapnet (första batchen) var inte klart förrens dess i fabriken. Sen var meningen att den omgående skulle skickas till oss men fraktbolaget lyckades inte hämta försändelsen förrens den 20:e och då han den inte komma till oss före Jul då ingen tullade in saker i Julhelgen. Vi håller just nu på att ringa runt och se om den kommer till oss idag [27:e] eller imorgon. Ber om ursäkt att det blivit lite försenat.
Tänk på döden! - Affärsredovisningar
Någon som vågat demontera bössan än?
Finns en video på tuben ifrån frysen. upplagd härom dagen där de öppnar boxen