Tackar Namboy! Måste säga att Heer i vinterparka är också redigt hett!
Knasp: Har en finsk uniform på gång, fattas lite smått bara. Dock fungerar ju inte det riktigt till att gestalta SFK med dock.
Mycket trvliga foton . Kul och se finskt. Gillar värkligen läderstövlarna. Måste ha varit mycket praktiskt på vintern med tanke på att de går upp till knäna. Var någonstans kan man köpa dessa läderstövlar?
@21stIPC
varusteleka har dem. http://www.varusteleka.com/en/product/f ... long/14330
Dem ser ju lite olika ut, det beror på att de inte var issue av finska armén utan manskapet tog sina egna boots hemifrån då det var brist på matriel, har även hört om soldater som gjorde sina egna skor vid fronten.
Nej den är ju inget softarigun. Jag ber om ursäkt för detta. Men lade ut bilden för lite inspiration. Hoppas det inte gör något. Jag tar givet vis bort fotot om ni tycker det är opassande.
Hej Köhler. Jag är medlem i två reenactment föreningar. Men det var kära Malmöpolisen som hjälpte mig med licensen. Hon som hade hand om mitt ärende var kanon bra och trevlig. Hon känner till föreningen du är med i. Hon frågade nämligen om jag var medlem i FHF. Jag vet att ni som bor i Göteborgs trakten inte har det så lätt med licens sökandet.
Mvh