Åldersgräns.
Re: Åldersgräns.
Bara så du vet; Adam driver Stockholms one-and-only CQB-bana... Han vet vad han säger och det är ingen slump att han skriver så...
Mestadels .357 nuförtiden. 9mm gör större hål än 6mm... :)
Eh? Så bara för att adam driver en bana blev hans kommentar logisk? Nej.
Och nej, man får inte spela när man är under 18. Kan vi inte klistra en tråd om detta som är överdrivet synlig, så att vi slipper strömmen av dessa?
Och nej, man får inte spela när man är under 18. Kan vi inte klistra en tråd om detta som är överdrivet synlig, så att vi slipper strömmen av dessa?
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.
Stag: Du ser inte humorn i Adams inlägg antar jag, när han driver med TS's ordval... *suckar*
Mestadels .357 nuförtiden. 9mm gör större hål än 6mm... :)
Ah, missade den posten helt och hållet på något sätt, sorry. Trodde Adams post var menat till hans topicpost.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.
Vill även slå ett slag för att ni ska vänta .. Varje gång folk som inte har åldern inne ertappas med airsoftvapen för att de av oaktsamhet tabbar sig(vet att även folk med åldern inne tabbar sig) så kommer vi närmre lagförslag som kommer att begränsa oss i vår hobby, kanske rent av tappar vi möjligheten att utöva den.. Något antal incidenter kommer tillslut vara droppen som kräver ändring. Vet att det suger, men många av oss har varit i er sits! Men offra de tre åren som är kvar för att ni ska ha en hobby att utöva för resten av er vuxna tid.. Det är det bästa i längden. Ni är välkomna att titta, prata och bilda er om hobbyn, tror att folk tar det bättre än en negativ artikel i tidningen.
CTR EP3 Championship White, nuff said
Licifer: jag skrev exakt det jag ville säga för att på ett humoristiskt sätt få dig att inse att rasism inte hör hemma i denna hobby. Det har alltså ingenting med din ålder att göra.
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss
-
Åk till Klacken. Titta på om det kan vara något för er. Vänta 3 år.
Simpelt.
Simpelt.
Ja tack för alla bra tips!!!

Nu ser jag, en ren missuppfattning från min sidaADAM skrev:Licifer: jag skrev exakt det jag ville säga för att på ett humoristiskt sätt få dig att inse att rasism inte hör hemma i denna hobby. Det har alltså ingenting med din ålder att göra.

Det finns många spel där man kan delta som spelare, utan vapen. Titta in någon av dem.
inga skott är det bästa
Vet att det här är sent ute men även fast jag spelade för många år sedan så fanns det iaf då ingen rasism inom airsoft, har aldrig stött på något sådant inom hobbyn. Det är något jag gillar med airsoft.
Dock gäller ju 18 år alla spelare. Vore enklare för dig om du hade någon äldre familjemedlem eller vän som spelar och du kanske kunde vara med där på mindre spel. Annars får du vänta 3 år.
Dock gäller ju 18 år alla spelare. Vore enklare för dig om du hade någon äldre familjemedlem eller vän som spelar och du kanske kunde vara med där på mindre spel. Annars får du vänta 3 år.