Jag vågar stämma upp i kören om D.Es hagel. Stabila och hårda som fasen, fast det är plast och gummigrepp är det gedigen känsla med härlig känsla i.
Sålde den endast för att skrapa ihop pengar till TMs hagel istället... som då gick sönder för mig... Ironiskt.
Hagel som skjuter 3bb´s eller mer?
- HrodgarHippie
- Hippie
- Lag / förening: Cannibal Hippies
- Aktiv sedan: 2004
Re: Hagel som skjuter 3bb´s eller mer?
Tack för inputen, blir nog att beställa en sån modell som snöhäst har till CQB lirandet i vinter.
Den plus Glocken för räcka
Den plus Glocken för räcka

Prickskytt
Re: Hagel som skjuter 3bb´s eller mer?
Jag köpte denna SNORBILLIGA bössa för något år sedan och jag måste säga att med tanke på priset så har den varit en ENORM överraskning.
Skjuter rätt långt och förvånansvärt rakt. Känns dessutom, trots plasten rätt go att hålla i osv.
Jag provade att byta fjäder i min för skojs skull, för att få upp farten lite, men kunde efter ett par försök konstatera att den var bäst i originalutförande.
Dock skjuter den bara 1bb/ gång.
Till och med BB-loadern som följer med har visat sig fungera
Skjuter rätt långt och förvånansvärt rakt. Känns dessutom, trots plasten rätt go att hålla i osv.
Jag provade att byta fjäder i min för skojs skull, för att få upp farten lite, men kunde efter ett par försök konstatera att den var bäst i originalutförande.
Dock skjuter den bara 1bb/ gång.
Till och med BB-loadern som följer med har visat sig fungera

Mina Affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=2137
Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"
Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"