Ghillie suit rensning
Ghillie suit rensning
Tja!
Jag skaffade nyss en ghillie suit och använde den under ett spel men när jag kom hem märkte jag alla grenar som satt fast i den och nu undrar jag ur får jag ut allt på snabbaste sätt?
Mvh
Jag skaffade nyss en ghillie suit och använde den under ett spel men när jag kom hem märkte jag alla grenar som satt fast i den och nu undrar jag ur får jag ut allt på snabbaste sätt?
Mvh
Re: Ghillie suit rensning
Hur många fler sätt än att rycka och lirka ur dem finns det?
Extremt inaktiv inom airsoft och Airsoftsverige nu för tiden...
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
Re: Sv: Ghillie suit rensning
Som med nya ghilles får man se det som att ha långt hår och precis komma ut ur duschen.
Enklast är det om du kammar ut alla knutar med fingrarna. Kommer ta tid, men du slipper att lika många grenar fastnar olämpligt. Så sitt ner framför en film och gör det samtidigt så blir det inte lika tråkigt
Enklast är det om du kammar ut alla knutar med fingrarna. Kommer ta tid, men du slipper att lika många grenar fastnar olämpligt. Så sitt ner framför en film och gör det samtidigt så blir det inte lika tråkigt

Eller så struntar du i att ta bort det. Riktig växtlighet ökar ju bara kamouflagets effektivitet! 

"We're surrounded. That simplifies things."
på riktigt?...
om du VERKLIGEN inte vet så är svaret .. Plocka bort dom snabbt..en efter en, då alla webshoppar tycks ha slut på ghille rensar verktyg just nu..
om du VERKLIGEN inte vet så är svaret .. Plocka bort dom snabbt..en efter en, då alla webshoppar tycks ha slut på ghille rensar verktyg just nu..
CTR EP3 Championship White, nuff said
Mja jag tänkte bara om det fanns nån teknik eller nåt tack för alla svar!
Mvh

Mvh
Tvättmaskin. Sen torktumla. Då blir den mjuk och mysig!

Mina affärsredovisningar: http://www.airsoftsverige.com/forum/vie ... 121&t=3041
Task Force Rednecks-- https://www.instagram.com/task_force_rednecks
Task Force Rednecks-- https://www.instagram.com/task_force_rednecks
Men grenarna i tvättmakin så kommer ju grenarna att fastna men nu är jag snart klar med rensningen tog inte så lång tid endå.
Jag brukar med jämna mellanrum tvätta min ghillie för hand och sedan hänga upp den på tork. Sedan kammar jag ut alla knutar och dylikt i den. Blir det lättare att fästa vegetation nästa gång man tar ut den igen.
hejsan.
såg att du hade problem med en skitig ghillie.
såna problem får man bara med syntet ghillies pga av att du använder den fel. för alla syntets ghillies på marknaden är
nog modell bushragg och dom ska man varken krypa eller åla med i skogen vilket jag antar att du gjort
skulle jag va som dig skulle jag nog raka framsidan av ghillien och limma dit cordura för förstärkning eller tillverka en egen stalker suit.
dvs en ghillie med med fri front (framisda).
har du frågor ang tillverkning av egen ghillie så finns jag på facebook (fhernets ghillie page) alla med intresse e varmt välkommna!!
såg att du hade problem med en skitig ghillie.
såna problem får man bara med syntet ghillies pga av att du använder den fel. för alla syntets ghillies på marknaden är
nog modell bushragg och dom ska man varken krypa eller åla med i skogen vilket jag antar att du gjort
skulle jag va som dig skulle jag nog raka framsidan av ghillien och limma dit cordura för förstärkning eller tillverka en egen stalker suit.
dvs en ghillie med med fri front (framisda).
har du frågor ang tillverkning av egen ghillie så finns jag på facebook (fhernets ghillie page) alla med intresse e varmt välkommna!!