Hej Airsoftsverige,
Här är ett videoklipp från det senaste plundringståget genom Gävle uppe på Sulfitfabriken. Hoppas ni gillar det.
Här hittar ni videoklippet på Youtube
Här hittar ni oss på Facebook
Glöm inte att prenumerera och ta en titt på de andra klippen vi har där.
Feedback och kommentarer tas gärna emot, här alternativt på Youtube.
Sulfitfabriken II - TF Valkyrie 20121021
Re: Sulfitfabriken II - TF Valkyrie 20121021
Tycker om den där sista kommentaren, "VARFÖR TAR NI INTE FÖR?" 

-
Intressant att ni valde att ta med det där sista... lite feedback på den där situationen...
Ser man inte riktigt var/vad man skjuter på så gäller singelskott och det var något ni absolut inte gjorde där... då ni medgav efter spelet att det enda ni såg var en kontur av mig i dörr öppningen men trotts det gav fullauto eld i långa skurar... Kudos åt dig för att du kom fram och bad om ursäkt efter och jag vill be om ursäkt för att jag tappade humöret (förövrigt första och förhoppningsvis sista gången det hände).
Annars alltid lika trevligt att se era videos.
Mvh Seth
Ser man inte riktigt var/vad man skjuter på så gäller singelskott och det var något ni absolut inte gjorde där... då ni medgav efter spelet att det enda ni såg var en kontur av mig i dörr öppningen men trotts det gav fullauto eld i långa skurar... Kudos åt dig för att du kom fram och bad om ursäkt efter och jag vill be om ursäkt för att jag tappade humöret (förövrigt första och förhoppningsvis sista gången det hände).
Annars alltid lika trevligt att se era videos.
Mvh Seth
saknar dock de eldöverfall vi gjorde på blåa då de blev utskjutna from "behind" 

Det är inget jag har på film, vart någonstans på banan var detta och ungefär när på dagen? Tror inte min grupp specifika grupp var närvarande i det tillfället. (Åt minstonde inte jag själv i allafall, vad jag kan komma ihåg på rak arm)
Förstår
ungefär mitten av spelet skulle jag tro. Dels från fabriken, fönster då!
Sen ploppa vi upp bakom smygandes vid gräs som tomtar

Sen ploppa vi upp bakom smygandes vid gräs som tomtar