Vilken är DIN drömbössa under 10000kr?
Re: Vilken är DIN drömbössa under 10000kr?
SRC sade för en tid sedan att de har en gasdriven K-pist m/45 på gång; den kan inte komma förtidigt!
Tänk på döden! - Affärsredovisningar
Gasvapen utan cooldown
en co2 gbb Ak5a vore grymt
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=6922
1. En shotgun som inte känns eller ser plastig ut alls. Hittils inte sett någon.
2. En AEG där man kan koppla in en auxillär CO2-patron som driver en rejäl blowback och skapar rejäla smällar. Få bort fjutt-och servokänslan.
3. En granatkastare som faktiskt kastar ut en ofarlig granat som exploderar vid impact.
4. KWA m4 RIS. Som jag redan har, med undantag för precisionspipan, som jag snart skaffar
2. En AEG där man kan koppla in en auxillär CO2-patron som driver en rejäl blowback och skapar rejäla smällar. Få bort fjutt-och servokänslan.
3. En granatkastare som faktiskt kastar ut en ofarlig granat som exploderar vid impact.
4. KWA m4 RIS. Som jag redan har, med undantag för precisionspipan, som jag snart skaffar

Mixe: Det är bara att köpa en Marushin Mossberg 500 i 8 mm.
Tung, gedigen och så långt från plastig man kan komma. Just ja.. Typ omöjlig att få tag i..
Tung, gedigen och så långt från plastig man kan komma. Just ja.. Typ omöjlig att få tag i..
Kan inte annat än att hålla med. När man väl plockat ihop en vettig bössa är man ju nästan uppe i de nämnda summorna och då har man ändå en grundbössa som totalt saknar all känsla av kvalité pga plastiga stockar och diecasthus.kimjoh560 skrev:Fattar inte varför ingen har kommit på idén att tillverka en dyr men fin bössa som är komplett för prickskyttar med höga krav. Det finns ju uppenbarligen en marknad.
De undantag som finns vad gäller det yttre är ju totalt omöjliga att uppgradera till spelbar prestanda om man inte har tillgång till en mekanisk verkstad.
En bössa som håller kvalité i det yttre och som dessutom från start presterar riktigt bra (runt 200m/s med tät träffbild @ 80+m) vore ju underbart att kunna få tag på.
1. Maruzen P38 GBB med metallkitet som är mer sällsynt än en enhörning.
2. HWS Hartford New Model Army. Plastig ja men den enda svartkrutsrevolvern som finns i airsoftutförande.. Och bara det är anledning nog!
3. Maruzen KG-9 GBB
2. HWS Hartford New Model Army. Plastig ja men den enda svartkrutsrevolvern som finns i airsoftutförande.. Och bara det är anledning nog!

3. Maruzen KG-9 GBB
Särskrivning dödar miljoner människor dagligen.
Ett HPA dropp in kit till min g&p m249, vet att de finns men jag har inte hittat vart man kan köpa de
någon som vet?
Efter de en kriss och en über pimpad pmc ak och en tight 416 och en tüng l96 en chromad m14 bullpup skulle också smaka mint, en fet revolver army of two style med sköldar, bajonet å colaburks silencer and shit

Efter de en kriss och en über pimpad pmc ak och en tight 416 och en tüng l96 en chromad m14 bullpup skulle också smaka mint, en fet revolver army of two style med sköldar, bajonet å colaburks silencer and shit

"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
-
En m249:a eller en M240 som drivs på kolsyra. Fet knall plus blowback utan dess like. Då hade det varit party i brallorna!
Fd. Septicemia
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
http://www.tnkguns.com/Airsoft.htmlGrim skrev:Ett HPA dropp in kit till min g&p m249, vet att de finns men jag har inte hittat vart man kan köpa denågon som vet?
Särskrivning dödar miljoner människor dagligen.