Nyinköpta saker - Diskussion 2012
-
Re: Nyinköpta saker - Diskussion 2012
@ Hammerhead
Schysst LBT medic bag, fylld med godis ser jag. Pris?
Schysst LBT medic bag, fylld med godis ser jag. Pris?
Komp Vänner. Götha Pluton. Romeo India
Callsign X67
Callsign X67
-
Välkommen tillbaka Robban 

You can't start a fire without a spark...
tackarrrr... skönt med lite nytt skit.
Hammarn, den lär vara som en haklapp på dig iaf.
Hihihi..
Fick se den på VB i onsdags och den e riktigt frän! Awesome catch!

Fick se den på VB i onsdags och den e riktigt frän! Awesome catch!
de e en medium så ja den skulle se ut som en haklapp på dig 

Tackar tackar...
Välkommen tillbaka Robban!
Trevlig litteratur Osito
Trevlig litteratur Osito

The bitterness of poor quality lasts long after the sweetness of low price is forgotten.
www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green
www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green
Tackar, det mesta ser bra ut. Riktigt sugen på att sätta tänderna i Sua Sponte
Men...
Kan däremot säga NEJ till Army Rangers by Carlos Alvarez, var en riktig besvikelse inte värda sina 180:- (blir retur på den!).
24 sidor barnbok med fina bilder (väldigt blandad årgång), 2 sidor bilder med endast texter som denna:
"Rangers can also use machine guns, sniper rifles, pistols, and more. The M-2 machine gun can fire hundreds of of bullets per minute.
The M24 sniper rifle is highly accurate. It can hit a target 2,600 feet (800 meters) away. Pistols are best at close range. Rangers can use large explosives to destroy armoured vehicles.".
(Bilder med M24 och M9 på sidan och faktiskt osäker på om det ens är rangers på bilderna, eller väldigt out of date.)
Riktigt dålig!

Men...
Kan däremot säga NEJ till Army Rangers by Carlos Alvarez, var en riktig besvikelse inte värda sina 180:- (blir retur på den!).
24 sidor barnbok med fina bilder (väldigt blandad årgång), 2 sidor bilder med endast texter som denna:
"Rangers can also use machine guns, sniper rifles, pistols, and more. The M-2 machine gun can fire hundreds of of bullets per minute.
The M24 sniper rifle is highly accurate. It can hit a target 2,600 feet (800 meters) away. Pistols are best at close range. Rangers can use large explosives to destroy armoured vehicles.".
(Bilder med M24 och M9 på sidan och faktiskt osäker på om det ens är rangers på bilderna, eller väldigt out of date.)
Riktigt dålig!

-
Har hört att Rangers bara använder M16A2 och bazooka med kikarsikte.
Nej, fy fan vad sorgligt med en blandad bilderbok och generella termer, var nära att slänga den i min egen varukorg.
När vi ändå är inne på ämnet så kan jag säga att boken "Lone Survivor" av Patrick Robinson om Marcus Luttrell, ST10 och Turbine 33 under Operation Red Wings är fin läsning, men i mångt och mycket rena spekulationer och skarvningar från bokens författare. Även om den kallas för en "Eye Witness Account".
Läs den, men snurra sedan förbi Navy.mil (till exempel) och dubbelkolla fakta.
Nej, fy fan vad sorgligt med en blandad bilderbok och generella termer, var nära att slänga den i min egen varukorg.
När vi ändå är inne på ämnet så kan jag säga att boken "Lone Survivor" av Patrick Robinson om Marcus Luttrell, ST10 och Turbine 33 under Operation Red Wings är fin läsning, men i mångt och mycket rena spekulationer och skarvningar från bokens författare. Även om den kallas för en "Eye Witness Account".
Läs den, men snurra sedan förbi Navy.mil (till exempel) och dubbelkolla fakta.
The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia