Hur länge måste jag ladda batteriet?
Re: Hur länge måste jag ladda batteriet?
Kan behövas en converter ifrån Large tam -> Liten. Eller om du gör of en av de medföljande adaptrarna. du kan köpa en Small Tam på Kjell o company eller liknande butik.
Grymt! Tack för snabbt svar 
31 juli 2012, 15:50:
Skit! Råkade förstöra min original laddares tam. Slet visst ut kabeln.. Kjell o company hade inga small tams. Tips på var jag kan hitta det? En konverterade hade varit bäst men kan jag köpa en löst funkar det med... Suck

31 juli 2012, 15:50:
Skit! Råkade förstöra min original laddares tam. Slet visst ut kabeln.. Kjell o company hade inga small tams. Tips på var jag kan hitta det? En konverterade hade varit bäst men kan jag köpa en löst funkar det med... Suck
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Du kanske skulle ta och byta till DEANS när du ändå håller på och pysslar med kontakterna? Finns billiga fraktfritt från http://dx.com eller hos närmaste RC-/airsoftbutik.
Annars kan jag kolla om jag inte har en bit kabel med mini-tamiya på i verkstan som du kan skarva på. Tyckte att jag såg en i lådan med kabelskrot härom dagen. Du får den mot portot isf. Jag kollar under kvällen eller morgondagen.
31 juli 2012, 19:23:
Direktlänk till DX: http://dx.com/high-current-ultra-plugs- ... 788?item=1
Annars kan jag kolla om jag inte har en bit kabel med mini-tamiya på i verkstan som du kan skarva på. Tyckte att jag såg en i lådan med kabelskrot härom dagen. Du får den mot portot isf. Jag kollar under kvällen eller morgondagen.
31 juli 2012, 19:23:
Direktlänk till DX: http://dx.com/high-current-ultra-plugs- ... 788?item=1

Många tack Twist. Men jag lyckades hitta rätt kabel på min lokala Kjell o Co. (var i Lund tidigare)
Nu är däremot biltema laddaren busted, får byta imorgon!
Tack ändå!
Nu är däremot biltema laddaren busted, får byta imorgon!
Tack ändå!
Herregud twist, det var ruskigt billigt där, är det verkligen gratis frakt därifrån för alla andra sidor med så billiga priser har oftast
skitdyr frakt.
skitdyr frakt.
Schyssta priser!
Men man får väl räkna med ett 30% påslag av tull o moms
Men man får väl räkna med ett 30% påslag av tull o moms
- Twist
- Sysop
Ja, det är verkligen fri frakt och vid så små beställningar har jag aldrig behövt betala moms och tull men det kan såklart hända.
3 augusti 2012, 14:42:
Det kan dock ta ett par veckor att få hem paket därifrån om man väljer fri frakt. Det ska man vara beredd på. De är pålitliga. Har beställt ett tiotal gånger utan problem.
3 augusti 2012, 14:42:
Det kan dock ta ett par veckor att få hem paket därifrån om man väljer fri frakt. Det ska man vara beredd på. De är pålitliga. Har beställt ett tiotal gånger utan problem.

Då blir det att köpa från deras eu lager så går det lite snabbare och billigare,men Deans som säljs där är väl kopior?, så det blir inga köp för airsoftbruk därifrån då hobbyking har bättre och billigare deans.
- Twist
- Sysop
Ja, det är kopior men de är bra. Kan man få äkta billigare så är det självklart ännu bättre.