Problem med ny bössa

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Herr Nilsson

Re: Problem med ny bössa

Inlägg av Herr Nilsson »

Se om du inte kan byta den mot en mp5a från JG istället, billigare och troligen mer hållbar. Double Eagle ( antar att EE står för double eagle) gör bra shotguns men deras AEG är ganska sunkiga. JG gör också billiga bössor men de är drift säkra och funkis.
Bier,Bratwurst undt Sauerkraut!

Haarax

Inlägg av Haarax »

Om du är sugen på UMP45 så rekomenderar jag ARES proline versionen. Hade en ett tag, den sköt långt och hade en träffbild som en sniper!
Cowards die in shame

Pontjacko

Inlägg av Pontjacko »

Jag har skickat ett meddelande till taiwangun men då det är helg så kommer jag inte få svar tills åtminstone måndag...
Jag kollade på mp5an men valde UMPen då jag är svag för just det vapnet :p får tydligen ångra det nu^^
Tror inte dom hade ARES proline på Taiwanguns, hade dom haft det skulle jag nog valt den, jag är nämligen som jag är och köper stuff 2in the heat of the moment" istället för att kolla om det finns bättre på andra ställen.... Oh well, gjort är gjort som man säger :)

700mb

Inlägg av 700mb »

Om du ska ha Ump då ska du ha G&G ;)

Haarax

Inlägg av Haarax »

G&G går lika bra! Har för mig det är lättare att få tag på dess typ av magasin. :P
Cowards die in shame

Skriv svar