välja kamera

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Wrim

Re: välja kamera

Inlägg av Wrim »

Den är förhoppningsvis på väg.
Jag gav bara 179 kronor, men efter jag hade betällt den stängdes säljarens konto ner av ebay, så jag får se om kameran kommer fram eller om jag har blivit lurad.
Han skrev i alla fall att han hann skicka den.
Från vad jag har sett på Techmoans youtube-klipp så är den väl okej, förutom i motljus som de flesta kameror.

Mrmonkeey

Inlägg av Mrmonkeey »

Ah ok najs. Du vet iaf att det inte är en orginal sjcams kamera du beställt isåfall ;).
Jag beställde nyss en liten bilnyckelskamera för 65kr. Bara för o testa. Har man tur hittar man ju nå billigt guldkorn

Pansarhund

Inlägg av Pansarhund »

Jag har en SJ4000 (wi-fi) och jag är inte jätteimponerad. Jag har den äkta versionen kan jag tillägga.

soliga dagar i skogen fungerar den rätt kasst. Grantopparna blev helt vita och jag testade lite olika modes. Sedan hackade HDR läget trots kort med 60mb skrivhastighet. 720p 60 fps är egentligen 30 fps men de dubblat varje frame så det enda man får är en större videofil.

Mrmonkeey

Inlägg av Mrmonkeey »

Jag införskaffade en rollei s-30 wifi plus.
inväntar första testet som blir imorn på stråssa. Efter det skriver ja lite om den

Skriv svar