Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Bilder på airsoftvapen.
xzeros

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av xzeros »

Hammer: Hur pass väl fick du Hogue-greppet att passa? Jag fick inte mitt att passa 100% på min TM, utan det saknas en millimeter eller två.

xzeros

Sv: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av xzeros »

Det var mycket material som försvann där bak för att få plats med mekaniken. Men runt skruvhålen behövde jag faktiskt inte göra något.

Om jag minns rätt fick jag ta lite där decocking-levern satt också, annars blev den seg.

I slutändan stör det inte funktionen. Ser grymt ut btw och gör otroligt mycket för känslan.

Daumier

Inlägg av Daumier »

Hammerhead:
Hur står sig F226an? Tänker på precision, gas konsumption, byggkvalité osv om du har lust att ge en kommentar. Har läst din recension men skulle uppskatta lite pointers efter ett tags användning.

Har själv en WE 1911 som inte fungerat perfekt, så är lite osäker på ett till WE köm men den ser ju rätt ut och har ett bra pris.

Kalle

Inlägg av Kalle »

@KB

Snyggt!

Jag brukar ha svårt för 1911or av samma anledning som jag har svårt för AR15 och dess derivat, alla har en och alla ser likadana ut, alla har "über special rare elite CNC milled infused plutonium Dolce&Gabbana designed defluxotronohelical tactactical (because more tac is better) used by SF" -delar (tydligen inte så uber rare ändå...) och det blir bara tröttsamt.

Men sedan fick jag vantarna på en showpiece-1911 själv och har börjat uppskatta sånt som är lite extra, det va visserligen en government spec 1911 i 24k guld (Socom Gear) som är over the top ^^ men dayum va snyggt den blänker, speciellt med sitt svarta grepp och mattsvarta detaljer.

En clean showpiece som din Kimber, DET är snyggt! Låt den vara clean. På sin höjd kan du fixa någon snygg gravyr på greppen, svart inlägg, men släng inte på massa skit utan låt den vara.
5/5 BLING BLING MF
"Wir sind Deutsche, es ist was wir machen!"
- Kirschenbauer Airsoft Uppsala
Följ oss på facebook!

KB

Inlägg av KB »

@Kalle

Tackar! Jo den kommer hållas clean, som den är, förmodligen ligga mer i finskåpet än ute på banan ;) Som sagt, ska få upp lite mer "rättvisa" bilder så småningom =)

Callahan

Inlägg av Callahan »

Postade visst i fel tråd! :oops:
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

Användarvisningsbild
Limpovicz
Aktiv sedan: 2011

Inlägg av Limpovicz »

jäklar vilken maffig lampa Kreator, dunde du inte hittat en större? typ en flygspaningsstrålkastare eller nåt?
skulle se riktigt snyggt ut om du målade lampan i samma färg som pistolen.
American components? Russian Components? All made in Taiwan!

kreator

Inlägg av kreator »

Jag hade en Hella-ramp på min 2011 ett tag, tr00 rs! Nej men så stor är väl inte en M6 lamplaser? Bilden som förvrider det hela lite samt den smala profilen på 1911:an. Ser lite tokigt ut, i concur!

Vad gällande färgen så blir det lite väl lite kontraster för min smak.
Vill egentligen ha en X300 på den, porrigare än så får jag det inte att bli i pistolväg.

Eller jo! Om jag köper en Marui 1911 och smäller på ett Kimberkit, men då blir det helt plötsligt 5000:- istället för dom 500-ish kronorna som ARMY:n gick loss på :mrgreen:
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned

NonEx

Inlägg av NonEx »

Goreplay; Aaah, skönt o veta att den är i bra händer fortfarande. Hade det inte varit för att greppet va så obekvämt för mig så hade jag gärna behållt den, riktigt fin! :)

Goreplay

Inlägg av Goreplay »

Jo då, den sköts om! Mitt enda vapen som har egen vapenväska :mrgreen: Den har fått jobba lite under sommaren på diverse pistolspel. Tycker den är grymt skön att använda! Synd att den inte passar in i lagets impression bara :lol:
-Skickat från min brödrost-

Låst