köpte en Kingarms Sig 556

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
TwinkleDew

Re: köpte en Kingarms Sig 556

Inlägg av TwinkleDew »

Förmodligen standard sig
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

Lone Wanderer

Inlägg av Lone Wanderer »

Mini versione är tydligen i production så det borde vara lungt,verkar vara en ganska ovanlig och bra modell dock så jag ska nog behålla den,helt värdelösa sling mounts dock,så har fixat nya som monteras på rail,och peq batterier som dom glömde nämna att mer elr minde är ett måste på denna modell >.<

Protnev

Inlägg av Protnev »

Wo, nu ska jag försöka komma ihåg saker och ting. Hade en GWS kit för herrans massa år men jag ser ignen annan som faktiskt har ägt en 556 skriva här.

Att de inte gör modellen längre kvittar. Det handlar mest om externa delar. De interna delarna är inte SIG delar. Ja, det är en V3 box och det interna går att byta ut med de flesta reservdelar du kan tänka dig, motorn ska dock vara som på en sig, i Medium storlek. King arms variant skiljer sig från SIG på tre saker. Annan nozzle, annan hopup och den har blow back. Denna bössa gjorde i ett tidigt skede när blow back var nytt och lider därefter. Ska man öka rof eller fjäderstyrka i din bössa så ska man koppla ur blow backen, annars går den isönder. Det är knappt att man litade på blow backen direkt ur lådan vilket gör att man helst ska koppla ur blow backen, direkt.

De saker som du verkar vara orolig över, är överdrivna. Försöka youtuba och koppla ur blowbacken.
Omnia dicta fortiora si dicta Latina

Skriv svar