En del användare skriver av historiska skäl "K&S" som det som på forumet heter Airsoftbörsen, vår avdelning för handel. På grund av ett missöde saknas för tillfället tråden med information om hur en får tillgång, men den återkommer snart.
Skaffa LiPo batteri och LiPo laddare. Finns väddigt laddare på Ebay för 70 kr. Sök efter Tiger Wing B3. Batteri kan du köpa från Hobbyking.com dem säljer LiPo batteri för riktigt bra priser. Kom ihåg en sak köp inte 11.1 volts LiPo det kommer slita ditt vapen mycket snabbare. Ta 7.4 V funkar bättre än vanliga NiMh som ligger på 8.4 V
25 juni 2012, 14:08:
PS G36 som du länka är perfekt för nybörjare. JG gör bra saker
Senast redigerad av 1 NoExcuse, redigerad totalt 0 gånger.
guggaaa skrev:Skulle nog hellre satsa på ett 7.4 ist för 7.2 lipo
Men helst skulle ja tipsa på ett begangnat 9.6 nimh och en biltema laddare. För nybörjare..
Ja de är ju bara att köpa ett med typ 3000mah..
Då kan man skjuta runt 3000kulor, vilket ja tycker borde räcka som nybörjare på helgspel
8,4v är tråkigt slött, 9,6 är perfekt!:)
Vad tycker ni om detta då ? är det något som fattas en nybörjare ?
Produkt Antal Lagerstatus inkl moms
Umarex Heckler & Koch G36C Sportsline Value Pack (1,3J) REA! ord. pris 1995:- 1 ändra antal finns i lager 1 299 kr
ASG Open Blaster, 0,20g 3000 pcs bottle 2 ändra antal finns i lager 198 kr
Extra magasin till G36 high cap 470 rd 1 ändra antal finns i lager 129 kr
Bollé Skyddsglasögon Tactical Cobra 1 ändra antal finns i lager 290 kr
Batteri 9,6V 1600mAh NIMH (9,6V = 8 celler) 1 ändra antal finns i lager 449 kr
Tjena är själv nybörjare inom detta men har hunnit varit med på några söndagsspel, jag har en M4 YHM Specter Carbine kostade typ 2000:-. Batteriet jag kör med 9.6volt och 1500mA/h batteriet har aldrig dött under ett spel fast man varit igång en hel dag, så jag tycker köp lite schyssta magasin och något roligt till de så kommer du sopa mattan med dom gamla "bävrarna"
If soldiers were to begin to think, not one of them would remain in the army.
- Frederick II the Great, King of Prussia