Rödpunktsikte

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
JonathanRL

Re: Rödpunktsikte

Inlägg av JonathanRL »

Jag skulle isf rekommendera dig att ta en titt på Ebay. Tar dig ett tag att få det men ofta pålitligt och billigt.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... c&LH_BIN=1
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)

Doie

Inlägg av Doie »

Oj det var riktigt stor skillnad på priser måste jag säga!
Senast redigerad av 1 Paxz, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: Tog bort citering av inlägget innan ditt eget då detta strider mot reglerna.

Paxz

Inlägg av Paxz »

Jag tycker Trijicon reflex II passar bra på AR modeller, ska även finnas som klon vill jag minnas. Annars så är modellen G-Enis länkar till längre upp i tråden så billigt och prisvärt det kan bli i princip. Synd att de ska vara så ömtåliga bara, men är du händig (eller smart) så finns det linskydd att skapa eller köpa färdiga.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

Doie

Inlägg av Doie »

Kollat på dessa linskydd du pratar om, ska nog definitivt försöka hitta något att sätta framför, jobbigt att få skiten spräckt av en kula! beställde en reflex från london, liiite dyrare men får den snabbare. Tror jag kommer bli nöjd =) Var en sådan som G-enis länkade till.
Senast redigerad av 1 Paxz, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: Tog bort citering av inlägget innan ditt eget då detta strider mot reglerna.

Paxz

Inlägg av Paxz »

Ett utmärkt val! Se bara till att skaffa något i stil med denna så blir det kanon ska du se. Otroligt smidigt att bara fästa i railet innan siktet.

Får passa på att be dig läsa reglerna en extra gång också Doie, har fått editera två av dina inlägg för otillåten citering. ;)
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

Skriv svar