Celcius Reformation II Gearbox!
Re: Celcius Reformation II Gearbox!
Har de släppt en till sak som inte funkar rakt av från början så börjar de verkligen kännas tragiska. Kan de inte bara lägga lite kärlek i vad de gör?
Senast redigerad av 1 Nitisk, redigerad totalt 0 gånger.
Min ska tydligen fungera nu efter 2 mins pulande! Ska hämta upp den vid möjlighet så får vi se 

Håller med dig Nitisk.
Har man en bra ide och går så långt som de nu gjort så fattar inte jag heller varför man inte lyckas hela vägen.
Mackan: Va bra hoppas det går vägen då.
Har man en bra ide och går så långt som de nu gjort så fattar inte jag heller varför man inte lyckas hela vägen.
Mackan: Va bra hoppas det går vägen då.
Ja jag hoppas det är ju sugen på minst en till sådan Box om jag ska vara ärlig!
Mackan fick ni guldpleterade kugg till varje fireselector eller var dem i rent stål?
Hmm guld har jag för mig? Hur så?
Celcius Reformation II Gearbox!
Då fick jag och du inte samma batch.
Min var slarvigt monterad. Dålig passform, olika längd på slectorswitcharna.
sönderborrad selectorrackosv.
Min är från airsoftshooterclub och paketet var "öppnat" när det anlände. Så jag misstänker iom att piset var så lågt att denna jag fick är en tidig version som inte gått att sälja tex hos asiarsoft eller ehobbyasia!
Edit: Mina var stålgrå obehandlade!
Min var slarvigt monterad. Dålig passform, olika längd på slectorswitcharna.
sönderborrad selectorrackosv.
Min är från airsoftshooterclub och paketet var "öppnat" när det anlände. Så jag misstänker iom att piset var så lågt att denna jag fick är en tidig version som inte gått att sälja tex hos asiarsoft eller ehobbyasia!
Edit: Mina var stålgrå obehandlade!
Hmm okej.
Min var inte monterad allt kom i delar
Min var inte monterad allt kom i delar

De delar som var monterad är ju samma som i din Fireselektorn+Kugg som tillhör satt skevt osv.