RMR eller red dot för WE M&P?

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
Stag

RMR eller red dot för WE M&P?

Inlägg av Stag »

Finns det något alternativ för att köra rödpunkt på WE's M&P?

Det enda problemet jag har hittat hittills..
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

NonEx

Re: RMR eller red dot för WE M&P?

Inlägg av NonEx »

Ace 1 eller vad märket heter har släppt slides med integrerade RMR sikten för WE M&P, men tror det är i SAI stil, Salient Arms International.

Nån på Arms-Cool forum (Taiwan) hade lyckats sätta på ett på sin vanliga WE M&P men det krävde ganska mycket moddning som jag förstod.

Så, out of the box, enkelt och billigt sätt. Nej.

Men ingenting är omöjligt.

Stag

Inlägg av Stag »

Hm jag hittar bara Glock-slides från Ace 1, dock med RMR, så du verkar ha rätt. Kan de ha utgått tro?

Edit: Info här. Trigger också! Fasen, kan inte detta bara dyka upp i en butik typ, nu.

http://arniesairsoft.co.uk/forums/index ... prototype/

Edit2: RMR-versionen är en bit iväg i framtiden, men då fick vi svar på det iallafall!
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

NonEx

Inlägg av NonEx »

Jag hade fel förmig. RMR slide var för Glock, sen är där vanligt SAI slide på väg för M&P, men utan RMR integration.

Stag

Inlägg av Stag »

Precis. RMR-slide kommer också, men det kommer ta ett tag till. 2014 sa de bara om release-datum.

Däremot nyfiken på om SAI-slide till M&P har samma mått som originalet? För hölstersyfte då.

NonEx

Inlägg av NonEx »

Det skulle jag tro att det är, kan inte tänka mig att man ska behöva special hälster för att man sätter på SAI kit.

Stag

Inlägg av Stag »

Inte på den äkta varan nej. Men man vet ju aldrig med airsoft-tillverkare. Det verkar på folk som har gjort reviews och breakdowns som att det passar i samma hölster, även om vissa former är olika.

Skriv svar