Hej lirar med en systema 2012 och skaffade en extra cylinder skålade och skaffa en beg ctw cylle. Dock när jag provar så skjuter den bollen rätt upp precis som det vore maxad hop och chronar väldigt olika. Vad äe problemet? eller är den och skrota den och bita det sura äpplet ocy skaffa en systema cylle ? Då de verkar som det enda med bra kvalle man kan lita på?
Mvh kröza
cylimdrar ptw och ctw
- mehailz
- Lag / förening: ODA-036
- Aktiv sedan: 2009
Re: cylimdrar ptw och ctw
Kör dtw's cyllar i min a&k. Hyffsat bra fjös i dem.
Mehailz: Passar alltså dina DTW-cyllar i din A&K TW? Min DTW-cylle är märkbart längre än både A&Ks och mina Systema cyllar.
Fireteam Cerberus - 2nd Battalion 1st Marines
Affärsredovisningar
Affärsredovisningar i gamla forumet
Affärsredovisningar
Affärsredovisningar i gamla forumet
- mehailz
- Lag / förening: ODA-036
- Aktiv sedan: 2009
Yes. Har 2 dtws o dem funkar prima i min atw. Ena tätade dåligt som fan dock.
Senast redigerad av 1 mehailz, redigerad totalt 0 gånger.
Ny fråga ang Cylindrar till TW.
Någon som vet ifall den nya typen av Systema cylindrar i stål för Evolution serien passar i andra TW plattformar så som CTW, STTS, A&K, C-DTW osv.?
Någon som vet ifall den nya typen av Systema cylindrar i stål för Evolution serien passar i andra TW plattformar så som CTW, STTS, A&K, C-DTW osv.?
Jag kör med den nya stål cylindern från Systema i min Ctw MX2 utan problem dock så har jag en FCC hopup enhet i min.
-
Av de 2 King Arms Cylindrar vi haft i laget så har båda 2 haft olika fel så de rekomenderas inte iaf.
Jag har en DTW liggandes som jag skall testa under veckan, återkommer med dommen då
Jag har en DTW liggandes som jag skall testa under veckan, återkommer med dommen då

Scorpion Cell | @callsign_marley | @scorpioncell | Aliquando et insanire iucundum est | Affärsredovisningar