LBT6094 från samma insats som pickup bilden.

SFSG i Affe, vänster, underst BHI CHRCH, vänster överst BHI plate carrier harness, Höger Paraclete RAV05 och Paraclete RMV.

BHI CRCH, killen till vänster är Norsk, snöscootern är norsk men killen till höger är Britt, kolla CT5:an som inte används av Norrmännen plus att jag inte sett FSK med BHI chest-rigs.

En gammal klassiker som fortfarande används är ju SADF pattern 83 västen, vilket är en personlig favorit hos mig.

Mace, jag tror inte det är Arktis chest-rigs på bilderna från eliteforces UK, utan chest-rigs från Top of the range, den svarta är bedömt en ACE chest-rig II som på bilden under som också är från Irak.

Tan MOLLE chest-riggen tror jag också är en top of the range chest-rig med paraclete fickor. De två soldaterna till höger på den första bilden från eliteforcesuk har på sig ISPL västar och killen i mitten en BHI plate carrier harness.
Eagle prylar har jag aldrig sett på bild hos UKSF dock skall EPC:n ha använts väldigt tidigt i Irak och precis som Protnev skriver så är det BHI CRCH och inte EI RRV som gäller för UKSF. Arktis chest-rigs har använts också, här är en på Sgt Nightingale som är högst publik i UK idag därför är han inte Opsecad, bilden är från Irak.