Någon som handlat av Airsoft Club??

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
GlenF

Någon som handlat av Airsoft Club??

Inlägg av GlenF »

Undrar om någon har handlat av Airsoft Club från Hong Kong. Och om dom är trovärdiga/bra etc.
http://airsoft-club.com/shop/

ohman

Re: Någon som handlat av Airsoft Club??

Inlägg av ohman »

Rätt kategori för detta är "omdömmen om återförsäljare" misstänker jag.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Christopher

Inlägg av Christopher »

De är trovärdiga. Dessutom skriver de när värdet på paketet eller skickar som gift om man ber om det.

Nitisk

Re: Sv: Någon som handlat av Airsoft Club??

Inlägg av Nitisk »

@Christoffer Vad baserar du det på? Köpt något därifrån själv? Man vill ju ha lite mer beskrivning på hur köpet gick. +Positivt. -Negativt osv. Att de skriver ned värdet/giftar behöver inte vara en bra sak om det är en noggrann tullman...

Nixon

Inlägg av Nixon »

Jag har köpt lite stuff. Ok tid- under 20 dagar oftast, och brukar ha koll på sina lager.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Christopher

Re: Sv: Någon som handlat av Airsoft Club??

Inlägg av Christopher »

Nitisk skrev:@Christoffer Vad baserar du det på? Köpt något därifrån själv? Man vill ju ha lite mer beskrivning på hur köpet gick. +Positivt. -Negativt osv. Att de skriver ned värdet/giftar behöver inte vara en bra sak om det är en noggrann tullman...
Jag har beställt tre gånger därifrån med gott resultat. Dock är dom lite slöare än t.ex Ehobbyasia med leveransen. De skriver givetvis inte ner värdet om du ej ber om det. För mig är det ngt positivt då tullen i 9 fall av 10 inte kontrollerar detta (baserat på erfarenhet från 15år av näthandel).

Supernaut

Inlägg av Supernaut »

Christopher skrev:Dessutom skriver de när värdet på paketet eller skickar som gift om man ber om det.
Vilket jag verkligen hoppas att ingen gör eftersom det är högst olagligt. Det här är farligt nära en uppmaning till lagbrott, håll sådant borta från det här forumet.

Skriv svar