Tjena.
Tänkte bara höra om det är någon som vet varför denna revolvern kostar 895:- på Jula, när den kostar nästan det dubbla hos en hel drös andra återförsäljare på nätet? Är det nån skitmodell som jula har?
Dan Wesson 4"
Re: Dan Wesson 4"
Jula har inte "Det här är en hobby folk är vana att betala för"-påslaget?
Av bilderna och infon att döma har jag svårt att avgöra någon skillnad på Julas pistol och övriga ÅF. Vad surt då jag köpte Dan Wesson 4" för bra mycket mer 
*Edit Kanske Jula är nya affären att handla på då alla andra rusar iväg i skyhöga priser?

*Edit Kanske Jula är nya affären att handla på då alla andra rusar iväg i skyhöga priser?
Jag köpte min på jula just pga priset. Men eftersom jag är en så kallad noob och dessutom inte hållt i nån av de dyra så har jag inte en aning. Men jag tycker nog det luktar som att Gwlyddyn är något på spåret.
18 november 2012, 17:51:
@ Jack: Dock så har de ju inte så värst stort utbud.
18 november 2012, 17:51:
@ Jack: Dock så har de ju inte så värst stort utbud.

Fillthee:
HAHA nej precis kände att jag var tvungen att vara lite ironisk.
Kändes som att det kanske är något att satsa på i framtiden om diverse ÅF börjar sälja lite airsoftrelaterat.
HAHA nej precis kände att jag var tvungen att vara lite ironisk.

Jack:
Har din puffra fått vara med om nåt fieldtest eller du använder inte den när du spelar? Hade varit kul att höra lite om hur den funkar in action.
Har din puffra fått vara med om nåt fieldtest eller du använder inte den när du spelar? Hade varit kul att höra lite om hur den funkar in action.

Jodå, jag har använt den en hel del på privatspel. Alltid kul att behöva stressladda då motståndaren räknar dom 6 skott man har
Har funkat utan några problem. Det enda som är lite tråkigt om man ska använda den som riktigt sidearm är väl FPS:en. Men utöver det så gillar jag den skarpt. Helt klart värd dom pengar jag la ut på den, och det var tyvärr inga 895:- Så jag skulle säga att för dom pengarna är den riktigt prisvärd 

Låter ju lagom panikartat och kul. 
Dessa borde ju kunna funka om man vill ha den som sidearm: http://www.hobbex.se/sv/artiklar/patron ... 2-pcs.html
edit: Såg nu att de patronerna halverar effekten. Kanske blir lite väl slött då.

Dessa borde ju kunna funka om man vill ha den som sidearm: http://www.hobbex.se/sv/artiklar/patron ... 2-pcs.html
edit: Såg nu att de patronerna halverar effekten. Kanske blir lite väl slött då.