ACM västar?

Allmänt om allt du bär med dig förutom vapen.
1mpulseS0D

ACM västar?

Inlägg av 1mpulseS0D »

Hej!

Har någon erfarenhet av ACM's västar? Den väst jag tittat på är http://www.taiwangun.com/tactical-equip ... e-acm.html. Jag gillar hur den ser ut, men undrar om den håller bra. Är den värd att köpa?

Eftersom jag är ny inom hobbyn så undrar jag om det är bättre att köpa lite billigare gear först, för att få känsla för hobbyn och senare byta upp sig.

Om denna väst inte är värd att köpa, vad finns det för bättre alternativ som ligger +-350kr dess pris?

//1mpulseS0D

Welle

Re: ACM västar?

Inlägg av Welle »

den kommer att duga alldeles utmärkt, köp den.
Lite finare, lite bättre

Namboy

Inlägg av Namboy »

ACM är inget märke i sig, utan står för All China Made. Inget svar på din fråga, utan jag tyckte bara att du skulle veta det. :)
Den är inte i samma klass som märken som t.ex EI, Pantac, Flyye m.m. men den kommer nog funka bra för dig ändå.
"We're surrounded. That simplifies things."

nox_umbra

Inlägg av nox_umbra »

värt att tänka på är ju storleken. ofta brukar dom vara ganska små, vist dom är ställbara men inte till några extrema storlekar.
men är du normalbyggd så ska det inte vara några problem.
We're not surrounded, we're in a target-rich environment!
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... mbra#p5776

1mpulseS0D

Inlägg av 1mpulseS0D »

Jag är 184 cm lång, väger runt 80kg, vilket är relativt normalbyggt.

Namboy skrev:ACM är inget märke i sig, utan står för All China Made. Inget svar på din fråga, utan jag tyckte bara att du skulle veta det. :)
Den är inte i samma klass som märken som t.ex EI, Pantac, Flyye m.m. men den kommer nog funka bra för dig ändå.
Bra att veta! Som sagt är jag väldigt grön inom hobbyn.

Sitter och pular ihop en inköpslista tills jag fyller 18, så det blir en lite sen 18års present till mig själv! :) Skulle jag komma på fler frågor så lär de dyka upp!

//1mpulseS0D

Skriv svar