Bästa MP 5:an?
Bästa MP 5:an?
Och med bästa menar jag (innan kommentarskören om "det finns inget bra eller dåligt" börjar):
Realism och funktionalitet. Tung, metall, gedigen, skjuter hårt och rakt utan att krångla jämt. Och Systemas är bäst, jag vet, men av alla andra?
Realism och funktionalitet. Tung, metall, gedigen, skjuter hårt och rakt utan att krångla jämt. Och Systemas är bäst, jag vet, men av alla andra?
Re: Bästa MP 5:an?
Min ICS funkade skitbra men om man kollar till kvalitén på deras AK's så kanske CYMA är värt att testa? Rätt trevliga nypriser också.
Systemas tw5 , hands down den bästa. Men inOm de ekonomiska ramarna så måste jag säga Cyma ! Du kommer med säkerhet uppskatta tyngden och finishen!
CTR EP3 Championship White, nuff said
Nackdelen med TW5 är att det, om jag inte är ute och cyklar, är mer eller mindre omöjligt att få tag i reservdelar.
Tips på reservdelar till den är nog Firesupport, har sett dem ha några saker till den.
Och själva den.
Och själva den.

"Alla orkar alla vill! Fram med batongen och sprättä med spägän!"
Har två Cyma mp5:or och är riktigt nöjd med dem. Känslan på dem är riktigt bra, bra tyngd material mm. Bra med reservdelar 
Annars så har dom 35% rea på Taiwan gun just nu på en massa MP5:or från SRC, dock vet jag ej kvalitén på dessa.

Annars så har dom 35% rea på Taiwan gun just nu på en massa MP5:or från SRC, dock vet jag ej kvalitén på dessa.
Systemas tw5 är inte så hiskeligt dyr. Såg nyligt en för 6500 med tillbehör?
Vad kostar en ny klon mp5? och hur mycket måste man lägga ner i trim innan den går riktigt bra?
Reservdelar finns det visst! Köpte nyss elektronik och eldväljare från en butik i polen, som även har tw5an inne i sortiment=)
Vad kostar en ny klon mp5? och hur mycket måste man lägga ner i trim innan den går riktigt bra?
Reservdelar finns det visst! Köpte nyss elektronik och eldväljare från en butik i polen, som även har tw5an inne i sortiment=)
Src's mp5a ska tydligen vara riktigt fin. Jag skulle kollat närmare på den om jag var du.
Jaså? SRC är så bra? Jag såg annonsen, lite därför jag skapade tråden. Tänkte " för det priset måste det vara skräp". Om inte så slår jag nog till. Har du provat/ hållt i någon eller finns det ngn annan som har?
-
Jag har en SRC mp5:a, metallvarianten (gen 2). Inget att klaga på alls, bra känsla och bygge för pengarna. Minimalt/obefintligt glapp och vobbel. Har också en äldre cyma mp5 (cm 41 tror jag det är), och jämfört med den tycker jag src:n är märkbart bättre.
Bier, Wurst und Sauerkraut!