Läst en del på Gasguns.info eftersom jag funderar på att skaffa en WE GBBR. Där finns det flera som har använt sig av RS-delar. Exempelvis går det att sätta i en RS-buffer utan modifikation.
Finns det någon som tryckt i RS-delar i sin och hur funkade det för er?
//Nicke Nyfiken
GBBR med RS-delar
Re: GBBR med RS-delar
Yups, har mycket RS i min. Se min tråd på GasGuns : http://gasguns.info/forum/viewtopic.php?f=26&t=7653
Endast fåtal saker som inte passade och några som krävde lite mods. Vill du ha mer info så kan du ju fråga vidare här.
Endast fåtal saker som inte passade och några som krävde lite mods. Vill du ha mer info så kan du ju fråga vidare här.
Tack för tråden - väldigt snygg bössa. 
Det framgår inte i tråden om den fungerar nu, om du använder den i spel osv?
Även om Gasguns är ett bra forum tänkte jag det kunde vara bra med lite svensk erfarenhet, eventuellt för framtida hjälp.

Det framgår inte i tråden om den fungerar nu, om du använder den i spel osv?
Även om Gasguns är ett bra forum tänkte jag det kunde vara bra med lite svensk erfarenhet, eventuellt för framtida hjälp.
Jag spelar inte :p
Men den fungerar OK. Sköt den för nån vecka sen, 10 CO2 mag ungefär, sköt jäkligt fint och konsekvent och med bra precision.
Men den fungerar OK. Sköt den för nån vecka sen, 10 CO2 mag ungefär, sköt jäkligt fint och konsekvent och med bra precision.
Har även jag, och andra i mitt lag, RS-delar i våra GBBR och även GBB-pistoler. Funkar bra för oss, och har inte krävts några större modifikationer på bössor eller delar alls. (Vi kör WA (INO/Bomber) dock)
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.