Jag funderar allvarligt på att börja med AirSoft, dock har jag ingen utrustning ännu, det kommer (och det är inte om den jag har frågor)
Jag har läst tror jag alla trådar här och snappat upp otroligt mycket jag inte visste, men jag kan ha missat något så förlåt mig om jag ställer en fråga som redan besvarats!
Jag har tidigare spelat paintball på tävlingsnivå och REC. Så jag är införstådd i många säkerhetsregler och vikten av att sköta om sin utrustning.
Mina frågor gäller främst tillgängligheten på spel? Jag bor i Stockholm och har tyvärr inte körkort eller bil, så jag letar väll framför allt efter speltillfällen i stockholms området.. finns det många sådana? och/eller hur ofta händer dom?
Finns det liksom inom PB möjlighet för "Walk-on" eller måste man vara med i ett lag?
Ja som ni märker gäller mina frågor framför allt tillgängligheten till spel...det är för mig inte värt lägga tusentals kronor på något jag bara kan ha kul med någon gång om året

En sista fråga har jag, jag har som sagt kollat genom forumet o läst det mesta... MEN.. finns det någon "ordlista" någonstans som förklarar airsoft specifika ord och förkortningar?
Tacksam för svar! MVH Phanatickern