Ak5c frågor

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Amer123

Ak5c frågor

Inlägg av Amer123 »

Tja är helt färsk i detta, såg vapnet i hobbex och efter att jag kände på den var jag bara tvungen att äga en. Har nu läst att det fanns problem med tidigare versioner samt att det således finns version 2. Hur vet jag ifall jag har version 2 eller inte ?

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001

Re: Ak5c frågor

Inlägg av Twist »

Airsoft och Hobbex går inte ihop. Det är både billigare och bättre att handla av en seriös airsoftbutik, för där finns det användbar information om vapnen. Det finns inte i butiker som Hobbex, som försöker lura i folk att det är Colt som har tillverkat deras M4A1, till exempel.

AK5C tillverkas av G&G och här kan du se vad svenska butiker skriver om den. Som synes är det version 2 i princip överallt. Du kan även kolla vad den kostar i andra delar av världen. Prova även att söka på "GK5C", som den kallas på många ställen.

EDIT: Jag såg nu att det står "V2" ganska tydligt på Hobbex hemsida så om du ändå vill köpa där så är det bara att tuta och köra.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Skriv svar