Ja, nu har man då kommit till den där tiden då det är dags för lite uppgraderingar.
Det jag är på jakt efter är ett par bra kängor som är ganska lätta men ändå stabila, då jag spelar en lätt och aggresiv spelstil. Har ni några tips? har hört mycket gott om Magnum kängor är det något som är värt att satsa på eller räcker det med t ex ett par sådan här kängor http://www.desertrat.se/us-black-ops/ka ... army-nato/ ?
Sen kommer vi då till vapnet, Jag har en G36c och har tänkt att uppgradera den lite. Just nu är allt orginal och det sittter ett classic army frontgrip på, funderar på att köpa ett holosikte, byta hopup gummit och kanske byta till en prec pipa. Låter detta vettigt ?? funderar även på att slänga på en flashlight i fram för inomhus spel där det kan var lite mörkt ibland...
skall även tillägas att jag ska köpa midcap mag till vapnet då jag bara har två high cap, har hört att G36 magen är dyra och att det är värt att byta magasin typ till M4 mag istället då jag har hört att det är billigare. Stämmer detta?