Vapen fråga och E-Handel

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Quilles

Vapen fråga och E-Handel

Inlägg av Quilles »

Först så undrar jag om ni vet vad detta är för bössa. Hittar nämligen ingen info eller rewview om den. http://www.taiwangun.com/en/electric-ai ... aign-id=19

Sen undrar jag vilken bössa ni hade rekomerat som semi sniper. Kollat på Ares M110 och a&k sr25 både orginal och PJ versionen.

Och min sista fråga är vilka "utländska" airsoft affärer ni brukar beställa ifrån för att få billiga priser och billig frakt.

Tack på förhand.

Myt4z

Re: Vapen fråga och E-Handel

Inlägg av Myt4z »

Hej!

Bössan ser ut att vara en uppgraderad och aningen ombyggd A&K Masada.

Vet inte vad jag ska rekommendera för bössa då jag inte har mycket speltid med DMR under mina vingar.

Har handlat från taiwangun och även från gunfire.pl annars finns det ett helt gäng ÅF i Asien som jag handlat ifrån, ehobbyasia.com och wgc.com för att nämna två.

Quilles

Inlägg av Quilles »

Är det bra priser och frakt på dem sidorna. Och hur lång är leverans tiderna?

Ps: Gillar era filmer :-)

Myt4z

Inlägg av Myt4z »

På taiwangun och gunfire så har du ju momsen inkluderat i priset. Från asiensiterna så finns chansen att tullen missar att lägga på momsen. Dock brukar jag räkna med att få betala den så att jag inte blir besviken.
Finns lite olika fraktsätt att välja emellan, från ett par dagars leverans till ett par veckor.

Kul att du gillar filmerna! 😄

Skriv svar