Ev nystart

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Ripper

Ev nystart

Inlägg av Ripper »

Gott folk !
Vet ej om det är rätt tråd men men ..
Känner lite sug att börja igen !
Har dock varit ifrån scenen ett bra tag o undrar lite vad som gäller i vapenväg !
Gbbr började så smått komma när jag la ner .
Ska väl spela som usa -semisniper.
Har kört skyttesoldat o understöd innan (m90).

Som sagt .. Lite frågor :
Är gbbr nått o ha ?
Ptw kloner ? Ok eller anus !
Ligger trimgränser kvar på runt 90 ms

Ha d !!

ohman

Re: Ev nystart

Inlägg av ohman »

Välkommen tillbaka!

GBBR - Javisst, men fortfarande mer underhåll och dyrare magasin än AEG, fortfarande känsliga för kyla.

PTW-kloner - Lite mitt i, ofta slutar det med att du byter el och motor (och möjligen hop och pipa), och då är du uppe i samma summor som en begagnad PTW, så det är kanske enklare att kolla efter det (eller en redan uppgraderad *TW).

Trimgränser - För CQB så är det vanligtvis 100 m/s med 0.20g som gäller (1J), men för skogsspel upp till 132 m/s för auto, och 158 m/s för semi. Se VSAF för säkerhetsavstånd och annat matnyttigt.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Ripper

Inlägg av Ripper »

Tackar o bockar :) ! Saknat att spela i flera år o nu börjar min livssituation medge att komma iväg o peppra plast ibland :)

Myt4z

Inlägg av Myt4z »

Vore jag du skulle jag nog börja med en aeg som du efterhand kan uppgradera med lite godis. Känner du att du ska lägga ned tid och pengar på hobbyn igen så kan du ju alltid sälja av aegn och köpa en dyrare plattform.

Välkommen tillbaka!

Skriv svar