G&G CM16 - Vrf inte populär i Sverige?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Marcules

Re: G&G CM16 - Vrf inte populär i Sverige?

Inlägg av Marcules »

Jag har också sett den rekommenderas i diverse Youtube klipp, men det är oftast av försäljare (typ evike) eller folk som fått bössan för att recensera den, så de är väl inte helt opartiska. Dessutom är de ju helt sjukt inne på m4 plattformen i USA, så det gör väl att de gärna rekommenderar dessa före bättre budgetbössor som G36 (imo).
-:Skogsfrisk:-

Haarax

Inlägg av Haarax »

Har en cm16 själv som gått igenom snart 80k kulor, och det ända jag ändrat var en madbull pipa och flathop. Kanske har jag tur, men jag tycker fortfarande vapnet presterar väldigt bra. Kör förövrigt med 11v utan mosfet i den, dock så blir det nog nya kontakter som gäller snart.
Cowards die in shame

Zio

Inlägg av Zio »

Ägt min sedan 2010 och de mesta är original i den fortfarande. Har använts i stort sett varannan helg ända sedan köpet så hur många kulor det har gått igenom den utan några problem vet ja inte. Snabbt räknat ca 2000 skott per spel x ca 15 spel per år blir 2000x15x5= 150 000 mjo de kan nog stämma.
Bytt hopgummi ett par gånger, tvättat ur den osv, nu på senare år sitter det en Orga 6,23 pipa + flathoppat den vilket gav en otrolig precision.

Det är en oerhört lätt bössa så gillar du lätta så är den helt klart något för dig. Gillar du dock de tyngre modellerna så hitta en annan m4:a med metallkropp.
Tier One Raiders
Camo: M90 - Woodland - Multicam - Own made Ghillie Suit - C.I.A.
Arms: DTW - CM16 - G17 - Bar-10 - MP5k - M249
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 15#p184715

Skriv svar