Hej, sökt runt massa på forumet men hittar ingen tråd som berör val av ksp. Har bestämt mig för detta vapen då de känns mäktigt och har en classic army pro line m4 sen tidigare (delar alla vapen med brorsan).
Röda stjärnan tex säljer ett par st gjorda av a&k (m249) som verkar vara rätt ok till ett schysst pris, hade gärna legat runt 4000kr då jag spelar för lite för att rätfärdiga mer än så.
Kommer endast använda bössan privat så ni behöver inte ta hänsyn till normala regler.
Är inte helt låst på just m249an utan vet att det finns fler ksp värda att kolla upp så om ni kommer på några andra så är det bara att skriva på.
Tack
bra märken för ksp?
Re: bra märken för ksp?
vad menar du med "inte ta hänsyn till normala regler" ? 

Lunar
LosPrimosLocos
LosPrimosLocos
Med din budget blir A&K m249 bra för dig. Själv föredrar jag g&p. Ksp utöver m249 tex m240 eller PKM är lite dyrare.
-
Haha typ säkerhetsavstånd pga m/sFabianP skrev:vad menar du med "inte ta hänsyn till normala regler" ?

8 augusti 2015, 00:04:
Ok, g&p eller a&k då, vart köper man dessa märken bäst? Är det något känt fix som bör göras direkt på m249? Hur länge håller ett batteri om man är ganska generös med kulorna?

Här står allt du behöver veta om A&K m249
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 127&t=6003
Med lipo får du ut ca 2 boll per Mah från ditt batteri.
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 127&t=6003
Med lipo får du ut ca 2 boll per Mah från ditt batteri.
-
Tack för länken, det nämns rätt mycket uppgraderingar i tråden, är alla nödvändiga eller går en a&k m249 att använda ur asken utan större problem? Har inte riktigt orken att mecka massa med den med tanke på hur lite den kommer anvöndas:P är en CA bättre rätt ur lådan? Skiljer ju knappt 1000kr så om man slipper mecket kan det vara värt de.