SAR 10 problem

N008

Re: SAR 10 problem

Inlägg av N008 »

Antagligen något som är fel på HopUpen.

kimjoh560
Inlägg: 552
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:08 pm

Re: SAR 10 problem

Inlägg av kimjoh560 »

Fel på hopupen eller dubbelmatning.
Lgt. Skalptagare

logan sky
Inlägg: 2
Blev medlem: fre jul 20, 2012 9:34 am

Re: SAR 10 problem

Inlägg av logan sky »

Ok, ja, jag har redan plockat isär den, men allting sitter som det ska. Vet ändå inte hur jag ska undvika att kulorna rullar ut när jag laddar ett skott!?!? Inte så roligt att bara skjuta uppförsbacke! :?

fet_apa
Inlägg: 193
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:01 am

Re: SAR 10 problem

Inlägg av fet_apa »

Om det rullar ut en kula och sen ingen kula när du skjuter så låter det som att du inte har någon hop alls.
För att hopgummit ska kunna påverka kulan måste den nudda sagda, och om den tar i kulan kommer den inte rullar ut ur pipan.

Sätt ihop pipa och hop och kolla genom den samtidigt som du ökar hopen, du ska då kunna se "bulan" sticka ned i innerpipan.
<insert 'cool' one-liner here>

logan sky
Inlägg: 2
Blev medlem: fre jul 20, 2012 9:34 am

Re: SAR 10 problem

Inlägg av logan sky »

ok, tack...ska testa det ^_^

caladria
Inlägg: 114
Blev medlem: fre maj 25, 2012 4:06 pm

Re: SAR 10 problem

Inlägg av caladria »

Jag har samma problem, öppnade min hop och satte dit ett rör mellan tänderna (de taggar som trycker upp gummit) för att öka hopupen, men det verkar inte hjälpa då kulan fortfarande rullar ur, men det ser ut att vara en hopup effekt på vapnet som går att reglera, mystiskt det där

kimjoh560
Inlägg: 552
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:08 pm

Re: SAR 10 problem

Inlägg av kimjoh560 »

Kolla så att hopupen inte åker för lång fram av någon anledning. I fall nozzeln går in för långt kommer kulan att petas för långt fram och rulla ur.
Lgt. Skalptagare

Skriv svar