Jag funderar på att skaffa en 1911 från striker airsoft och då undrar jag, är den här pistol bra? http://www.strikerairsoft.se/airsoftvap ... n-gbb.html?
har lirat nu i ett halvår så jag känner att det behövs ett secondary vapen
Polarn har 1911 fast MEU varianten från WE. Om du är beredd att pilla en del med pistolen och eventuellt byta lite delar så blir det en bra pistol. Men vill du ha en direkt från "lådan" som presterar bra så skulle jag rekommendera ett annat märke.
Vad kan man räkna på för peng efter "nödvändiga" uppgraderingar på denna meu du nämner mytaz?
I runda slängar, så man vet ungefär då jag funderar på att köpa en.
Det var egentligen inga kostsamma saker. Mer att du måste pilla en del. En sak var att hopupen inte ville vara kvar i det läget polarn ställde in den. Det löste han med lite loctite i önskad position.
Sen på ngt märkligt sätt lossnade ytterpipan, men det ordnade striker åt honom. Han fick en ny dvs. Sedan dess har det funkat fint och han är supernöjd.
Nu har jag ingen "ren" 1911 av KJW. Men jag har deras Hi Capa. Har kört den med Co2 magasin, och det är den bästa pistolen jag haft hittills. Har väl haft ett tiotal olika iaf.
Går långt och rakt och har aldrig strulat under de ca 2 åren jag haft den.
Har en co2 1911 från kjw, blowbacken är helt jä**a magisk, går hur bra som helst. Kronar på stabila 96 ms.
Jag kan rekomendera den vilken dag som helst.
Har även en WE 1911a1 i guld, men jag har bara haft problem med den. Allt från att hoppen inte klarar hålla kvar kulorna, att den inte matar eller att manteln har hängt sig i
Öppet läge... Det mesta i den är nu byt men det funkar
Trotts det inte mer än hjälpligt.