Trimma ner 8 m/s, G36K
Trimma ner 8 m/s, G36K
Tja det är såhär att min G36K har blivit chronad till 108m/s(0,20g) och det är lite högt för att spela på de flesta ställena.
Så skulle uppskatta om någon kan säga ett billigt knep att dra ner vapnet 8m/s alltså till 100m/s eller inom 4% där.
Har tänkt lite grann på att byta fjäder men det känns som att man drar ner den lite mer är 8m/s. Men någon kanske kan lite knep.
Tack så mycket.
Så skulle uppskatta om någon kan säga ett billigt knep att dra ner vapnet 8m/s alltså till 100m/s eller inom 4% där.
Har tänkt lite grann på att byta fjäder men det känns som att man drar ner den lite mer är 8m/s. Men någon kanske kan lite knep.
Tack så mycket.
Re: Trimma ner 8 m/s, G36K
http://www.oda903.se/phpBB3/viewtopic.p ... 353#p35353
Kan denna guide vara till någon hjälp?
Gissa vem som gjorde den...
Kan denna guide vara till någon hjälp?

Gissa vem som gjorde den...

Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?
Okej verkade nice men riskabelt då det är min enda bössa. Har typ inte börjat spela riktigt än.
Men om den går sönder är det "bara" att köpa en ny fjäder eller kommer hela mechboxen att explodera
Vad tror ni?
och håller ditt vapen fortfarande?
Men om den går sönder är det "bara" att köpa en ny fjäder eller kommer hela mechboxen att explodera

Vad tror ni?
och håller ditt vapen fortfarande?

Smart. Tänkte också föreslå att han skulle klippa fjädern, men tänkte inte alls på att man kan göra det så. Skönt att slippa öppna boxen.
jag spelade ett spel och bytte fjäder... 
Det är inte så smart egentligen.

Det är inte så smart egentligen.

Jodå. Det är smart. Det håller så länge det håller. Som allt annat med airsoftbössor.
Funkar det att klippa den som du visar, chrona, sen öppna boxen och den chronar samma? Eller påverkar fjäderbiten resultatet?
Funkar det att klippa den som du visar, chrona, sen öppna boxen och den chronar samma? Eller påverkar fjäderbiten resultatet?
Senast redigerad av 1 Frost, redigerad totalt 0 gånger.
Jo att det är inte det smartaste har jag väl förstått
får väl se vad man gör. 
Tack iallafall

Tack iallafall

att klippa fjädern gör så att fpsen påverkas...
Ja det vet jag. Men jag menar om det är skillnad på att ha den avklippta biten kvar i boxen mot att man öppnar den och plockar ur den avklippta biten.
Ok. Bara en tanke som slog mig.
Tänkte att fjäderbiten kanske utgjorde nån form av motstånd eller nåt och utan den biten skulle den chrona ännu mindre.
Tänkte att fjäderbiten kanske utgjorde nån form av motstånd eller nåt och utan den biten skulle den chrona ännu mindre.