Åt fanders med Dboys Vanliga M4A1?
-
Åt fanders med Dboys Vanliga M4A1?
Kompisen köpte en dboys m4a1 i metall och fick med ett 9,6 volts batteri. Den har hela tiden rullat på bra med ganska hög rof så jag fattar inte varför boxen låser sig! Har jag skruvat in motorn för långt? Batteri är laddat, min ak skjuter skitfort med det batteriet.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Re: Åt fanders med Dboys Vanliga M4A1?
Bössan kan behöva shimmas om, det är inte sällan kinserna bara tar en näve shims ur "blandat"-lådan och slänger in i boxen innan de klämmer ihop den, på fabrikerna. Typ....
Eller så ja, du kanske har dragit åt motorskruven för hårt.
Eller så ja, du kanske har dragit åt motorskruven för hårt.
Extremt inaktiv inom airsoft och Airsoftsverige nu för tiden...
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
-
Re: Åt fanders med Dboys Vanliga M4A1?
Nu fixade jag det genom att första göra ett episkt misslyckande med att släppa på arlen och istället lossa arl fjädern helt
. Sen tog jag bara en skruvmejsel genom hålet i cylindern och tryckte tillbaks pistongen. F*n vad konstigt den lät! Aja plockade isär hela köret och satte ARLfjädern på rätt plats. Gick fort för en gångs skull. Dessutom fick jag på mitt nya pistolgrepp som jag aldrig fått på innan.

Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!